In de knoop met keuzes

Speedmaster zonder twijfel

Die datum kom je wel overheen :wink:

5 likes

Moet je wel een Co-Axial versie nemen, anders zit de gewenste datum er niet op.

Ik heb zelf geproefd aan de hesalite, de enige echte, en daar zou ik direct weer voor opteren. Krassen? Welnee, als je een beetje normaal doet valt dat reuze mee. Datum gebruik je dan je smartphone voor. :wink:

1 like

Heb jij je Speedy niet meer dan??

Jouw uitgebreide NA topic was voor mij mede doorslaggevend om vorige maand toe te slaan bij van Willigen (en ja de korting ook een beetje :wink: )

2 likes

Dat schijnt wel een dingetje te zijn met dat Hesalite he? Is het echt zo erg als men beweert?

1 like

Et tu Brute?

1 like

Ingeruild: Klik:sunglasses: komt er wel weer hoor, maar nu even niet.

Ik heb er sinds eind december tot eergisteren mee rondgelopen en ik heb geen opvallende krassen kunnen ontdekken voordat ik hem wegbracht. Heb er wel even bewust naar gekeken. Ik moet wel zeggen dat ik netjes omga met al mijn mooie spulletjes, maar ik draag ze wel gewoon.

1 like

Het zijn 3 toppers; allemaal met andere specs en voor en nadelen…

Daarmee is het antwoord nogal eenvoudig:

  • welke van de 3 doet je hart een slagje overslaan? :sunglasses:

(Vwb specs only -zonder emotie- zou ik de SMP kiezen! :slightly_smiling_face:)

3 likes

Allemaal mooie horloges, maar ik zou eens wat anders doen… een Doxa bijvoorbeeld:

5 likes

Alledrie :joy::joy::ok_hand:

1 like

Deze post is zo fout op zo veel niveaus dat ik de handen er maar even vanaf trek. Het enige wat ik kwijt wil is dat een avondje film mij geen slordige 4000 Euro kost.

@tom-d, wat mij betreft zijn er geinigere en goedkopere opties.

De BB58 is qua kleur en tijdloosheid de beste van de genoemde opties, maar ik vind de Oris Sixty Five leuker. En de Rado Captain Cook 38. :grin:

De Mühle Glashütte Promare Go ook, maar die heeft geen stalen band.

2 likes

Iene Miene Mutte

Als jij mijn opmerking van de bioscoop letterlijk gaat nemen is het voor een gezonde discussie idd handig dat je hier niet op ingaat.

Als ik wel zo vrij mag zijn om in te gaan op jouw post: de alternatieven die jij voorstelt zijn ook imo prachtige horloges en kunnen het komend jaar ook zomaar een NA bij mij worden. Deze horloges zijn echter niet vergelijkbaar qua prijs met de andere drie van de shortlist van Tom-d. Als we gaan afwijkem van de shortlist dan wel het budget, dan kun je er wel een dozijn aan alternatieven bij zetten…

2 likes

Als ik naar jou eisen kijkt zou ik voor de Seamaster gaan, deze is sportief, heeft een datum functie, stalen banden er passen oneindig veel bandjes. Maar als je mij vraagt welke het mooist is kies ik de speedy deze is tijdloos heeft een mooie historie en ziet er gewoon fantastisch uit.

1 like

Betreft je selectie vind ik de Speedy en in bepaalde mate ook de BB beter met andere banden te matchen dan de smp300.

Verder zijn er 1001 alternatieven. Heb je een budget range in gedachte?

1 like

Lastig, lastig, lastig… Ik zou als ik jou was de seamaster nemen. Persoonlijk zou ik de speedmaster nemen.

Ik zit tussen de 3,5K - 4K. Speedy en Seamaster liggen daar qua list boven, maar zouden wel haalbaar moeten zijn met wat korting.

2 likes

Als je opteerd voor de BB58 zou ik even Baselworld afwachten, kans op modelvarianten is mogelijk dit jaar. :wink:

1 like

De Oris spreekt mij echt niet aan. Dan nog eerder een Aquis. En de Rado heeft ook op het lijstje gestaan, nee toch niet helemaal voor mij.

1 like

Heb geen haast, maar als ik iets vind wat me echt aanstaat dan ga ik er wel voor.

1 like

Ik heb zowel de BB 58 als de Speedmaster, beide zijn geweldig. De Seamaster vind ik onvoldoende mooi (beetje lomp met te grote wijzers). Succes met je keuze.