Jouw impopulaire horlogemening

Voor je “hike” door de Veluwe natuurlijk. :joy:

1 like

Of tijdens het klussen

1 like

Moet je per se een horloge dragen voor het klussen dan? Mijn punt is dat het geen enkel praktisch nut meer dient, het is puur voor de hobby en de esthetiek!

1 like

Is wel handig om de tijd in de gaten te houden tijdens het aflakken, ik heb straks een afspraak

1 like

Nou vooruit: vlakke + niet ontspiegelde glaasjes op een horloge van >1000 euro zijn een aanfluiting.

Why?

Dit is een vlak en niet-ontspiegeld glaasje op een horloge van 7k:

Afleesbaarheid lijkt me prima. De coole foto’s komen uit het topic van @MotoSkooly.

3 likes

wat ikzelf niet moet hebben,:persevere:

  1. te grote/dikke wijzers
  2. een blok beton op de wijzers
  3. een overmaatse voetbal op de wijzers

en romeinse cijfers vind ik WEL cool :sunglasses:

2 likes

Niet meer dan 3 dagen per week voor dat geld.

1 like

Ik vind het onderwerp echt dodelijk saai en open lekker je eigen topic voor koters in off-topic of laat ze vrij in het Zwarte Woud, maar sinds wanneer worden kinderen in overvloed naar een dagopvang gestuurd?

Wie is toch die man die op zondag altijd het vlees komt snijden?

99071603255

Ik kies dus optie 1. En anders zou ik voor optie 2 gaan.

Sidenote: ik ben totaal vervreemd van de wereld en gelukkig ook van wat er in een huishouden met kinderen gebeurt.

3 likes

Ik zou alles verkopen als mijn kinderen iets tekort zouden komen :wink::+1:.
Edit: was overigens niet speciaal aan jou gericht.

1 like

Dit was duidelijk.

3 likes

Dat lijkt me logisch. Je kind hoor je voorop te zetten. Maar dat was de vraag niet.

1 like

Grapjas.

Natuurlijk wel. Dat die goed en goedkoop is.
En fiscaal aantrekkelijk…

:rofl:

Totaal niet te vergelijken natuurlijk. Een auto is een noodzakelijk kwaad voor velen, een horloge niet…

1 like

Aha jij bent typische het type vader waarvan ik de kinderen van langs krijg vanwege alle problemen .:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Volwassen mannen die uren, dagen, maanden en zelfs jarenlang over horloges kunnen lullen zijn raar.

3 likes

Ik gok dat Han niet het type is dat zijn kinderen naar de pastoor stuurt.

8 likes

Ja ik las maar de helft.

Ik heb trouwens een keer gezegd dat ik mijn oudste zoontje op marktplaats zou zetten om een horloge te kunnen kopen. Dat was een beetje moeilijk grapje.

1 like

Heerlijk! :sunglasses:

  • Romeinse cijfers op je dial is echt niet meer van deze tijd. We leven in de 21ste eeuw mensen!
  • Een Rolex DayDate en/of DateJust is eigenlijk wel vergane glorie, een uitgemolken concept .
  • De groene Seiko Alpinist is spuuglelijk.
5 likes

Geen probleem toch als de jongere beter bevalt?

2 likes

Dat zou ik zelf ook nooit doen :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: