Jullie Baselworld favorieten?


:heart_eyes:

17 likes

Misschien niet favoriet, maar eerste indruk is toch wel positief vind ik zelf!

Edit: wel prijzig zeg :open_mouth:
Price & Availability: $11,400ā€“$12,900 depending on strap/bracelet options

11 likes

Nice !! :heart_eyes:

Alleen de gouden tinten vind ik niet mooi. Had ik liever zilver gezien.

2 likes

Prachtig! :ok_hand:

De Tudor GMT maar ook deze ā€œmovember look a likeā€ in 36 en 40mm. Met bronzen bezel :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

hadden we trouwens niet al 2 topics over alles wat te zien valt in baselworld :thinking:

wordt lekker overzichtelijk zo @Jur

Oef! Die Tudor GMT is echt Lekker zeg :heart_eyes:

Vind deze toch wel t mooist, de nwe Black Bay 58 in 39mm, nwe favoriet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Vind er bijzonder weinig bij zitten om eerlijk te zijn.

Prachtig! Een nieuw in-house movement van <5mm las ik ook. Ruim 1,5mm platter dan de 5602. Als deze BB daardoor nu ook (minstens) evenveel platter is dan de huidige, hebben we een winnaar.

Ook bijna 6 mm kleiner, zie ik nu. Dat nieuwe movement lijkt dus ook een in-house BB 41 en zelfs 36 mogelijk te maken :thinking:

3 likes

Veel plezier met brommerrat :sunglasses:

3 likes

De Tudor BB fifty eight staat bovenaan mijn wishlist. :heart_eyes:

3 likes

Wow, 39mm is een mooie maat. Ben benieuwd naar de dikte, nog niet te vinden. Helaas voorlopig alleen in deze kleurstelling:

14 likes

Toevallig mijn favoriete kleurstelling. Misschien wel gaver dam de GMT nog, deze. Voor mij zitten er al zeker 4 winnaars tussen dit jaar - dat is wel eens anders geweest.

2 likes

:joy: Dank je Jeroen! :pray:t3:

2 likes

2 likes

Ja, geef @jur maar de schuld :wink:

4 likes

Jaa echt prachtig!

Weet ik nog niet, ben ook benieuwt naar de maat

Word behoorlijk hebberig van dit draadje!! Was ik maar nooit begonnen met het volgen hiervanšŸ¤¦šŸ½ā€ā™‚ļø

2 likes