Klein vlekje op mijn submariner

Weet TS al van de niet afgewerkte onderzijde van de wijzers ?

4 likes

edit…

Even drie stappen terug:

TS stelt een vraag. Daar wordt, zij het licht spottend, gewoon inhoudelijk antwoord op gegeven. Ik snap niet waarom je lange tenen by proxy hebt, of waarom TS in de verdediging moet schieten.

“Oh… wow, dat wist ik niet, hehehehe… ja ja” was nog de beste reactie geweest, dan kunnen we gezellig verder met ons leven na wat schuddebuiken.

@josie, veel plezier met je nieuwe aankoop. Het moet een opluchting zijn dat er niets vreemds aan de hand is. :slight_smile: :rofl: :+1:

1 like

We leren hiet nog elke dag, ik wel tenminste…
Zo blijkt de sub voĺledig meteoriet te zijn…

Ik ben het wel met @denvro eens. Het was een beetje teveel grappen en grollen om de eerlijke vraag van @josie. Ik begrijp dat het voor veel mensen kennelijk vanzelf sprekend had moeten zijn, maar ik zou bij mijn eerste Rolex ook even gek opkijken. En dit is nou niet iets wat bij elke verkoop verteld wordt volgens mij. Nu weet ik het (dank @josie voor het vragen) en let ik er de volgende keer op of het originele glas er in zit.

Hoe lang doet Rolex dit? Ik kan me niet voorstellen dat dit bijvoorbeeld in een 1603 zit.

3 likes

Beste @josie,

Super mooi horloge, gefeliciteerd. En ik kan je vertellen dat je niet de enige bent.

3 dagen geleden had ik eenzelfde onwetende vraag over een in mijn ogen beschadigde Cartier.

Het bleek gewoon het cartier logo te zijn. En ik maar bang dat ik een nieuwe wijzerplaat moest kopen. :joy::joy:

Om mijn onwetendheid mag je lachen, doe ik ook. Maar je hoeft je er niet voor te schamen. Wisten wij veel!!

Veel draagplezier.

12 likes

Zit er ook zeker niet in
Volgens mij ergens va 2002
Kan er een paar jaar naast Zitten

2 likes

Lange tenen niet hoor. Maar ik moet zeggen dat ik soms wel moet wennen aan de omgangsvormen. Hier, maar eigenlijk in de online wereld in het algemeen (Twitter, FB, Insta enz). Maar goed, ook ik leer nog elke dag!

1 like

Logo op glas, is dat alleen bij de Submariners, of bij alle Rolex horloges? Dit is een serieuze vraag mensen.

2 likes

Yep, zie bijvoorbeeld ook de geposte foto met een SD.
Daarbij staat er in het logo een ‘S’ als het glas vervangen is. Voordat iemand straks weer ‘domme’ vragen gaat stellen. :wink:

image

7 likes

Als ik me niet vergis zit het tegenwoordig op alle modellen. Ze zijn hier mee begonnen in 2002 en sinds 2004 hebben alle modellen zo’n LEC.
‘Vroeger’ hadden ze dit overigens nog niet, dus het zit niet op álle Rolex horloges.

Mooie edit! :wink:

Vanaf 2002 mee begonnen en vanaf 2004 op alle modellen.

[en nog eentje; :slight_smile: )

1 like

Ja, die jaartallen was ik er net in aan het editten, je was me voor :sweat_smile:

Prachtige Rolex, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

Mooi horloge! En de vraag is toch ook een beetje lachen. Toen ik het las dacht ik oprecht dat het topic was bedoeld als een humoristisch alternatief van een NA topic. Ik vind het hoe dan ook de leukste post die ik vandaag heb gezien. :+1:

1 like

Deze zit rechts :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Belazerd, zal je bedoelen.

Nu je het zegt,… deze ook al. :scream:

1 like

Ze begonnen er in 1999 mee, eerst op de Daytona.

2 likes

:+1:

Hier een link die ik nu net tegen kwam met meerdere soorten logo’s; weer iets geleerd.

http://www.watchwallpapers.com/laserlogo.htm

met o.a. deze tekening.

9 likes