Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Voor €2500,- zou het nog steeds een goede koop zijn denk ik…

Die is echt mishandeld inderdaad, zonde!
Bandjes verwisselend met een vork ipv een tandenstoker door de gaatjes aan de zijkant

1 like

Heeft iemand deze ergens gezien/aangetroffen? Zou ik graag in het echt zien.

4 likes

Ja Bas. Daar doe ik het voor. Laten polijsten en een servicebeurt kost rond de 900 denk ik.
Verkoper zal daar denk ik niet intrappen.
Edit: wat zou polijsten en service kosten van een GMT springdrive?

1 like

9R Spring Drive: $437.50
Case Only: $388.75
Bracelet Only: $337.50
Case and Bracelet: $591.25

1 like

Ik vond dit:

1 like

Doen Hans. Hij is fraai

2 likes

Vandaag rondje horloge passen gedaan in Amsterdam. Bij de Bijenkorf de Baume et Mercier Clifton met witte dial gepast. Erg fraai. Maar daar was de grootste verrassing toch de Maurice LaCroix Aikon zowel de 39 mm als de 41 mm. Erg mooi sporthorloge voor die prijs.

Vervolgens naar de Seiko Boutique waar een deskundige en enthousiaste medewerker mij te woord stond. Daar heb ik de sbgn003 gepast. Op slag weet ik dan weer waarom ik zo dol ben op GS. Top horloge.

4 likes

Hadden ze nog wat uit de ‘Elegance collection’ op voorraad?

Zekers, met name de dressers

1 like

Op ebay komen er best vaak leuke gs’en tegen prima prijzen langs volgens mij. :ok_hand:

1 like

https://images.app.goo.gl/xNTg7ZrATMJsRziY7

Extra schakeltje voor de Grand Seiko…chirurgisch werkje! :open_mouth::laughing:

5 likes

Tot een paar weken terug had de dealer in Heerlen deze op voorraad.

1 like

Jij wilde toch een SBGN005? :wink:

Ik vind wat het tegenvallen op Ebay. Ik heb een zoekopdracht voor GS op Ebay binnen de EU. Er is laatst een SBGA285 (de ‘eenvoudige’ 39mm spring drive met zwarte wijzerplaat) verkocht voor 2725 euro. Dat is niet heel duur, maar een “prima prijs” voor iets dat je toch op afstand koopt op basis van niet al te gedetailleerde foto’s vind ik het niet. Mensen verdisconteren daar toch voor. Voor 2250 had ik hem sowieso gekocht. Voor 2500 had ik getwijfeld of ik hem wel echt nodig had (niet dus), en voor 2725 dacht ik ‘laat maar gaan’.

1 like

:slight_smile: Ik heb hetzelfde schroevendraaiersetje. En je hebt inderdaad alleen de rode nodig!

2 likes

Neuh, liever een 003 vanwege de zwarte dial. Mijn sbga heeft al een blauwe dial.

Soms wel, soms niet. Maar ik zie ook wel af en toe dingen gaan waarvan denk ik, absoluut niet duur.

1 like

Welkom terug. :slightly_smiling_face:

1 like