Lassale

Een horloge verkocht aan @lassale. Was allemaal snel geregeld, goed zaken doen. Weer plus 1 dus voor Harry.

1 like

Horloge verkocht aan @lassale , hij kijkt ook even naar een paar quartzen voor mij, alvast bedankt harry.

1 like

Paar wijzersetjes aan @lassale verkocht. Communicatie en betaling waren snel, en ik kreeg na ontvangst een compliment over de zorgvuldige verpakking. Dat is toch fijn!

Goed zakendoen dus :+1:t2:

2 likes

Afgelopen week een leuke vintage Edox overgenomen van @lasalle . Vlotte deal. Ben blij met het horloge.
Harry , bedankt!

2 likes

Ik kreeg gisteren 3 tintin horloges terug van Harry, die hij weer helemaal in orde heeft gezet. Bedankt @Lassale .

1 like

@lassale

Saffier glas verkocht voor Skx aan Harry.

Snelle deal , fijne communicatie
Dank
Gr Theo

1 like

Ook hier een meer dan prima ervaring met @lasalle. Geniet van de bandjes!

1 like

Vandaag aan Harry (@lassale) een horlogedoos verkocht. Prima communicatie en vlotte betaling, betrouwbare koper! Veel plezier ermee!

1 like

Oude Seiko 5 verkocht aan Harry. (@lassale)
Prettige communicatie en vlot schakelen. Absoluut aanrader.
Dank Harry!

1 like

Harry heeft van mij een stel bandjes overgenomen. No-nonsense zakendoen. Direct overeenkomst over de prijs, geld vrijwel meteen op de rekening en ook nog eens vlotte communicatie. Aanrader dus.

1 like

Harry @Lasalle heeft een paar bezels van mij overgenomen. Zeer vlotte deal en reageert snel op berichten. Dank en tot een volgende keer wellicht :+1:

1 like

Harry aka @lassale is een fijne vent, soepel en aardig in zijn communicatie en vlot van betalen!
Aanrader!

@lassale kocht een horloge van me over. Erg fijne communicatie, vlotte transactie en 2 tevreden partijen. Bedankt Harry, doen we vaker :beers:!

1 like

Aan @lassale wat horlogebandjes verkocht.
Email verkeer ging soepel net als de snelle betaling.
Een aanrader om zaken mee te doen :+1:
Bedankt Harry en wellicht tot een volgende keer

1 like

@lassale heeft een Casio van mij overgenomen. Prettige en vlotte deal! Aanrader! Dank!

1 like

Prima ervaring met @lassale bij de verkoop van een Seiko Kinetic. Vlot en netjes in de communicatie en snelle afhandeling. Thumbs up… :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @lassale . Soepele deal, was zelfs al betaald voordat ik nog maar iets had ingepakt :smiley: Top Harry!

1 like

Geen koop/verkoop, maar wel een reparatie ervaring met @Lasalle. En wat voor een! Ik had voor mijn vrouw een Bulova Super Seville Calendar Quartz gekocht. Helaas liep die niet, ook niet met een nieuwe batterij. De vraag was om een nieuw uurwerk te zoeken en plaatsen, maar Harry daagde zichzelf uit en wilde het uurwerk eerst grondig reinigen, nalopen en smeren. En tada, het horloge loopt, en hoe! Super. Mijn vrouw en ik zijn erg blij, en Harry is een stukje Quartz ervaring rijker. Als kers op de taart kwam Harry het horloge zelf even bezorgen en onder het genot van een bak koffie en horloge praat waren we zo bijna twee uur verder. Erg fijn “zaken” doen, Harry is een kundige hobbyist en een gezellige vent. Nogmaals dank en hopelijk tot ziens!

2 likes

Gelijk door met positieve reparatie-ervaring nummero 2 met @lassale!

Mijn Vostok Amphibia 420 Scubabdude 2 maanden terug nieuwe gekocht uit Rusland. Geen centje pijn tot hij recent niet meer wilde lopen. Allerhande tips en tricks om hem weer lopend te krijgen geprobeerd maar niks.
Uiteraard eerst contact geprobeerd te zoeken met de verkoper, een gerenommeerde webshop mind you, maar een reactie vanuit hun op een hele sloot mails van mijn kant moet nog altijd komen.

De stoute schoenen aangetrokken en vriend Harry gevraagd of hij er misschien eens naar wilde kijken. Dit wilde hij wel even maar even werd als gauw meerdere avonden… Harry is een vasthoudend vakman en dat siert hem enorm. Uiteindelijk bleek het probleem een kapotte veerton te zijn wat Harry na ontdekking snel wist te verhelpen, mede dankzij @MiesZ die een veerton had liggen.

Ik sluit me volledig aan bij @Engel: Harry is een wereldgozer en een vakman die het niveau hobbyist ontstijgt!

3 likes

Bedankt @Engel en @RickyG6 voor de lovende woorden. Ik ben blij dat jullie er blij mee zijn :wink:

3 likes