Lassale

Daar kan ik me bij aansluiten, Harry @lassale is een topvent die me heel veel geleerd heb en me diverse keren me geholpen om een project tot een goed einde te brengen

2 likes

Een horlogedoos verkocht aan Harry @lassale. Bleek toch iets te groot voor in de motortas :sweat_smile: Veilige rit naar huis en veel plezier ermee. Zeer vriendelijke en vrolijke vent! Hartelijk dank :+1:t2:

2 likes

@lassale

Saffier glas verkocht aan Harry .
Snelle deal , fijne communicatie

Dank
Gr Theo

1 like

Super vlotte en aangename transactie met Harry aka @lassale achter de rug.

Heel vriendelijke en snelle communicatie en zeer correcte en snelle betaling!

Veel plezier met de Seiko!

1 like

@lassale heeft een horlogebandje overgenomen. Zoals hierboven reeds gemeld: snelle deal en fijne communicatie. Van harte aanbevolen!

1 like

Mijn Casio G-shock is verhuisd naar @lassale na een prettige transactie. Fijne communicatie en een vlotte betaling. Aanrader! :+1:

1 like

mijn opknapseiko heel vlot verkocht aan @lassale. Snel geregeld, gewoon netjes. Veel knutselplezier Harry.

1 like

Vostok GMT aan Harry @lassale verkocht.

Leuke communicatie en vlotte betaling. Echt een aanrader en ik wens je er veel plezier mee :+1:

1 like

Van Harry (@lassale) een zelfbouwhorloge overgenomen. Een strak, smaakvol klokje. En dat voor een zeer mooie prijs. De deal was snel gesloten.
Kortom, het is goed ‘zaken doen’ met deze horlogeliefhebber.

1 like

Een horloge verkocht aan @lassale (Harry). Prettig contact, erg sympathiek. Aanrader :+1:t3:

1 like

And again! Aanrader :+1:t3::+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @lassale.
Top kerel, vlotte communicatie en geld stond meteen op de rekening.

Nog over de hobby gesproken waaronder het herstel van uurwerken. Een erg sympathieke kerel waar je met gerust hart een deal mee kan sluiten.

Bedankt Harry👍🏽

1 like

Vostok kast verkocht aan @lassale, vlotte communicatie en direct betaald :ok_hand:

1 like