Limited 2016: merk & model bekend!

Ben ook benieuwd! En chapeau voor de initiatief nemers :thumbsup:

Aevig. Klinkt ook lekker Nederlands :wink:
In hoeverre is dit NL makelij? Iemand?

Een interview met Chip waarin een aantal van je vragen al geadresseerd worden: http://forums.watchuseek.com/f2/interview-chip-yuen-aevig-watches-963545.html#/forumsite/20758/topics/963545?page=1

Ik zou bijna zeggen uiteraard worden onderdelen van Aevig horloges in China geproduceerd (m.u.v. het uurwerk). Chip is daar ook altijd transparant over geweest. Maar zijn ontwerpen zijn origineel, onderscheidend en 100% van hem. Ik denk dat ik al wel mag aankondigen dat Chip zich binnenkort in de discussie zal mengen, en dan alle vragen kan beantwoorden.

3 likes

Toch is daar ooit sprake van geweest. Gaat echter niet gebeuren voor de HFLE2016.

Je zult verbaast staan, misschien wel omver geblazen… :wink:

1 like

@dialstatic @ArjanV de reden dat het mij zou verbazen is gezien de recente loer die Seagull Aevig had gedraaid.
Hoe dan ook, ben ik erg benieuwd.

@marnixmoed de HFLE2013 staat het logo er ook op (op een sowieso veel te drukke wijzerplaat), volgens deze foto dan:

3 likes

Misschien kunnen de eigenaren van de vorige HFLE’s een foto van de voor en achterkant plaatsen met jaartal uitgifte.
Niet alleen handig voor nu om te kijken wat al gedaan is en inspiratie op te doen maar ook voor het overzicht voor later.

1 like

De 10th Limited Edition nummer 14 van 25 PVD

Is er iemand die deze in staal heeft en hem aan mij wilt verkopen?


4 likes

Heel veel succes bij de opzet van de HFLE2016 mannen. Dat jullie er maar net zoveel van mogen genieten als jullie voorgangers :wink:

Deze heeft heel lang op het forum te koop gestaan, is uiteindelijk wel weg gegaan. Niet dat jij daar wat aan hebt momenteel. :slight_smile:

Klopt, maar die was geparelstraald .

1 like

vlgs mij is die 2013 nooit zo gemaakt…en is alleen de Azimuth een uitvoering met een logo op de plaat

Leuk idee om een speciaal HF horloge te bieden. Ik ben zeker geinteresseerd !:yum:

1 like

Goede keus! Ben benieuwd!

1 like

Met inderdaad iets meer kleur, contrast, spanning ben ik er zeker voor in om mee te doen. Heerlijk initiatief!!

1 like

Ook ik ben een potentieel koper.

1 like

Merk keuze is positief !, wordt erg nieuwsgierig…! We wachten geduldig af…

1 like

:sweat_smile:

http://www.horlogeforum.nl/t/nieuwe-aanwinst-hfle2013?source_topic_id=68714

Oh crap, je hebt me tuk…

Die Hfle2013 was een grap. Het zou voor t eerst worden dat er geen hfle uit zou komen. Dus ik dacht op de valreep een grap te plaatsen van een klokje waar toch een paar leden t geinig genoeg vonden em ze es te proberen.

Het Is een uniek one of a kind hfle, middels ouderwets knip em plakwerk gemaakt. En met ms paint de foto een beetje donkerder gemaakt, zodat je de stickers niet ziet zitten.
Als je goed kijkt zie je ook dat de 0 in 2013 een knipoog smiley is :blush:

3 likes

Damn :joy: :joy: :joy: :joy:

1 like