Limited 2016: merk & model bekend!

Klinkt goed :+1:

OK :thumbsup:

Prachtig, die secondenwijzer met afgeleide vorm van het logo, precies op de juiste grootte en hoogte! Subtiele vonst!!!

2 likes

:sunglasses: Beter goed gejat dan slecht bedacht… zie http://www.oakandoscar.com
Of, alles is al bedacht… behalve door mij!

2 likes

Is het ook niet zo dat het rondje op de Secondewijzer van een Rolex ook precies over bepaalde elementen van de wijzerplaat gaat?..

hoeveel kostte die Oak and oscar?

Nevermind al gevonden $1650 en uitverkocht.

Eej, het wordt wel een mànnenhorloge, niet voor jongens :slight_smile:
"This is what separates the men from the boys"
Dus doe gelijk maar een paar lekkere prammen in 3D op het doorzichtvenster!!!

Je vergat “tenslotte nog Seiko ipv Aevig op de dial”

Dat je dan water in je uurwerk kunt zien??

1 like

Vooruit, nog één proposal, en dan laat ik de brainstormfase verder lekker aan jullie (en Chip natuurlijk).

4 likes

Kan er mee door, maar haalt het niet bij blauw met GMT ring.
Maar toch leuk dat je zoveel voorbeelden kan laten zien, bedankt.

3 likes

Rood zou m voor mij ook niet worden… moeilijke kleur vind ik

1 like

Wauw enorm gaaf @AEVIG-C .
De eerste blauwe plaat/ zwarte bezel. Gelijk goed :thumbsup:
Het beste nieuws is absoluut de Eta 2824 !

Leuk dat Pepsi/Coca Cola gebeuren maar persoonlijk prefereer ik toch een egale inner bezel (met minuten! Wat ga je nu timen in uren?).

2 likes

De tijd in een ander deel van de wereld, lijkt me.

Mooi horloge, maar ik weet nog niet of ik me over de maat heen kan zetten. Ik wacht geloof ik sowieso even af tot we bij het gestructureerde deel van de discussie zijn aanbeland. :wink:

1 like

Geen blauw a.u.b., de PADI is ook al blauw. Zwart dus…

Dat is waar, maar blauw is wat gewoontjes. Dat zie je zo vaak, mooi rood lijkt me wel sjiek.

Maakt me trouwens niet zoveel uit, blauw, zwart, rood, ik doe toch wel mee :smiley:

Klinkt leuk maar om de tijd in een ander werelddeel bij te houden heb je hebt toch echt een GMT uurwerk, wijzer en GMT bezel nodig. Een bezel met slechts 12 verschillende uren werkt dus niet aangezien het tijdsverschillen zowel +12 als -12 kan zijn.

Daarnaast timed een horlogedrager denk ik toch eerder het koken van zijn eitje :smiley:

Heel erg tof om te lezen dat er een nieuwe HFLE komt!
De eerste ontwerpen die hier voorbij komen van Chip zien er veelbelovend uit en ik kijk uit naar het uiteindelijke ontwerp. Hier ga ik wel ruimte voor maken in de horlogebox. :slight_smile:

Ik zei niet dat het handig is. Ik zei dat het de functie van een 12-uurs bezel is.

Zou je dat met een praktijk voorbeeld kunnen demonstreren want ik denk dat ik het niet snap. Als ik bijvoorbeeld naar de Omega Seamaster 300 Spectre Limited kijk dan zie ik geen enkel nut in de bezel.

Zelfs de nieuw gekozen autavia heeft de 12 urige vermelding. Vind het toch wat rustiger dan in minuteb