Limited 2016: merk & model bekend!

Oranje wijzerplaat vind ik eigenlijk niet eens zo gek, maar dan wel de Balaur stijl (brushed?) denk ik en een zwarte ring.

Please…laat het een Thor worden met witte wijzerplaat :pray:

Beetje stil de laatste tijd
@AEVIG-C komt er binnenkort een update?

Lees anders even op zijn minst een deel van dit topic.

2 likes

Hier komen we niet heel veel verder meer vermoed ik. Mensen roepen maar iets zonder terug te lezen enz.

Tijd voor wat structuur om hier op een goede manier mee verder te gaan. misschien een poll er in gooien?

2 likes

Eind mei als de proto’s bij Chip binnen zijn dan gaat het team rond de tafel om de … op de i te zetten.
Dan zullen er een paar ontwerpen uit komen waar de leden op kunnen stemmen, dus nog even geduld :slight_smile:

6 likes

Kijk, das duidelijk. Ik ben heel erg benieuwd naar de prototypes. :point_up_2:

gr, HJr

Ik kon het niet laten om nog wat te finetunen :sunglasses:

15 likes

Nice! Misschien de wijzer nog iets meer naar het oranje, past wat mij betreft beter bij het blauw en ziet er wat frisser uit dan rood-oranje.

1 like

Zet mij maar op de lijst, ik doe mee!!!

1 like

Ik heb even niet opgelet maarre hoe duur?

500.- maximaal dacht ik

Dank je wel!

Ziet er goed uit!

Hoe lijkt jullie de Limbo-variant, maar dan met geel op blauw aangebracht?

1 like

Ik heb ook even de tijd genomen om dit topic door te spitten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ideeën genoeg, veel input. Maar wat gaat het zo ongeveer worden? In welke oplage worden deze gemaakt? En moet je jezelf registreren om in aanmerking te komen? Kunnen de @moderators wellicht uiteindelijk een poll oid pinnen?

Van wat ik nu begrepen heb staat het model vast, alleen de finetuning nog. Wat is ongeveer de timeline?
Dank voor de antwoorden.

2 likes

Ik sluit me aan bij de door het bomen het bos niet meer zien. En ook ik ben erg nieuwsgierig!

2 likes

Bij deze…

4 likes

Dat heb ik inderdaad gezien, maar thanks hoor. Is de Balaur dan ook het definitieve model en gaan de ontwerpen meer over de kleur e.d. ?

Ja en ja.

1 like