Mailtje naar Atlantic / verzoek om nieuwe box

Zojuist een mailtje in mijn beste Duits opgesteld aan Atlanticwatch met het verzoek om een nieuwe horloge box
voor mijn Atlantic mariner van meer dan 15 jaar oud toe te sturen.
De blauwe (nep) leren box van destijds begon over de jaren een blauwige kleur af te geven en de
box begon ‘plakkerig’ aan te voelen. Zonder nadenken de box weggekiept.

Ik heb aangegeven hoe tevreden ik nog steeds ben over het destijds aangeschafte horloge, waarvoor ik destijds lang gespaard had.

Maak ik hier kans, heren/dame?
Of worden deze bedrijven dagelijks bestookt met dit soort smeekbedes?
…ik ben benieuwd naar de reactie.

Niet geschoten altijd mis.

We duimen. :thumbsup: :thumbsup:

Succes,
Elf.

Niet geschoten is inderdaad altijd mis. Heb ooit bij Porsche Design geprobeerd een doos te bemachtigen. Wilde er zelfs voor betalen. Zij namen niet eens de moeite om een reactie terug te sturen. Vond ik jammer en overigens slechte zaak.

Maar wellicht is Atlantic wat communicatief vaardiger. Succes!

Als het lukt, klop ik bij Omega aan. Die grijslederen dozen uit de jaren '90 vallen uit elkaar van ellende (van dat afvlokkende dunne leer of wat daarvoor moet doorgaan). Ziet er niet uit.

Wie niet waagt…

24 uur voorbij…nog geen reactie. :hourglass:

T is ook bijna weekend :wink:

Beter was misschien om de vraag begin vd werkte stellen.

Ik wilde dit ook wel eens proberen maar deed het nooit vanuit de overtuiging dat de producent dit niet zou doen. Ben dus benieuwd naar je resultaat!

Ik heb half jaar geleden bij Seiko een giftbox gevraagd voor mijn Stargate. Kreeg binnen dagen een hoogglans witte giftbox zonder kosten in de bus. Topservice bij Seiko. Maar kan mij voorstellen dat sommige luxere merken zo vaak de vraag krijgen dat ze dit niet doen.

En als je niks ontvangt wellicht eBay?

Zelf jaren geleden gevraagd over n omega duikfles. Kreeg ik zomaar de duikfles inclusief dealer vitrine materiaal erbij om de fles en horloge mee te stallen.
Stond ik even verbaasd van te kijken.

Disclaimer:
In t verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.

1 like

Of gezocht topics hier, wus e.a. horloge fora. Vast wel mensen die zo iets in de kast hebben liggen en er niks mee doen en er misschien wel vanaf willen.

Zelf een paar jaar geleden de houten doos van mijn Meistersinger laten vallen, kwam ongelukkig terecht, kapot. Vriendelijk mailtje opgesteld in net Duits, met het verzoek een nieuw exemplaar te kunnen bestellen/ontvangen. Twee dagen later een koeriersdienst voor de deur met een flinke doos, met daarin een complete nieuwe verpakkingsset en een handgeschreven briefje …

Het kan dus wel.

Een houten MeisterSinger doos? Luxe, hoor :smile: Om mijn Perigraph zat een book-style kartonnen doos (‘Rituals of Time’)

Hallo allemaal,
18 d verder geen mail terug, geen box,
Nog een keertje kietelen of is dat te veel gestalkt?

Same here… Zal daar de prijssijging door verklaard worden? Dure doos!

Vraag wel of ze de omdoos goed willen controleren voor verzending :blush:

1 like

Voorzichtig een herinnering sturen. Met daarin bijvoorbeeld “dat je het niet helemaal zeker weet of voorgaande mail is aangekomen wegens eigen gammele pc problematiek”

Ik doe maar een gooi.

Elf.

Update, 2 x mail gestuurd, geen enkele reactie…
dead end: jammer, mijn affiniteit met dit merk wordt allengs minder.

Beetje triest als je affiniteit met een merk afhangt van een bedel-mailtje voor een nepleren-doos.
Wat vind je van het horloge dat in de doos zat? Nog steeds blij mee? Doet ie het nog steeds naar behoren?
Zo ja, vind ik dit een beetje nutteloos afzeiken van Atlantic…

1 like

Ok, dat is jouw mening: ik vind het een gemiste kans van Atlantic om
een klant tevreden te houden. Bij positieve reactie had ik lovend kunnen doen
over de aftersales service, nu dus niet.
De Atlantic mariner was en blijft mijn al verworven grailtje, ohne Zweifel.
Maar ik was in de overweging een model erbij te kopen, dat gaat het niet meer worden, dat bedoel ik eigelijk met het afnemen van mijn affiniteit, dat is dan weer geen afzeiken, toch?

Ik vind het geneuzel als je de volgende Atlantic die je kennelijk eerst wel mooi vond niet koopt vanwege doosgedoe.
Mijn mening, maar ik vind dat er hoofd- en bijzaken zijn.