Marathon Only

6 likes

:+1:
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Veel draagplezier.

2 likes

Gefeliciteerd Richard,

Je was me blijkbaar net voor!
Mocht je je bedenkingen hebben, ik zit ook op fietsafstand :wink: (ongeveer)

1 like

Heeft iemand ervaring met een MN strap op de Tsar medium? Heb nu 2 dagen met de metalen band geprobeerd maar kan er niet aan wennen.

Haha wie weet :grin:

1 like

Ik heb de ‘normale maat’ TSAR (ref. WW194007) gehad maar herken je ervaring wel.

Ben even in het archief gedoken om wat posts en plaatjes met je te delen, zie hier:

Oh enne, op het standaard bijgeleverde rubber vind ik 'm ook mooi. Ik ben ontzettend vóór staal, maar met de Marathon band kreeg ook ik helemaal geen klik.

1 like

Heel gaaf Remco, zoiets moet het worden, denk aan de mirage kleur. Moest wel even slikken toen ik de prijs zag :slight_smile: Maar het maakt hem wel af!

1 like

Paar uur internet afgestruind en voor een strap en kwam dit artikel tegen:

Na nog wat gegoogel heb ik de Nick Mankey besteld, deze ziet er goed uit en reviews zijn goed. Ben heel benieuwd. Duurt nog wel een paar weekjes.

2 likes

Volgens mij bereidt @zulu een uitgebreide test voor.

2 likes

Dus ûh? Moeten we nou nog …

… wachten op foto’s? Nee toch! :wink:

Ik blijf zelf trouw aan kaaskop Erika. Ik heb ‘as we speak’ een nieuw 20mm bandje in de boodschappenmand. Voor de Speedy! Ik heb een Vintage, maar die is 21 en dus nét te breed.

Moet nog even overwegen welke sluiting ik er aan neem. Dat vind ik vooral het voordeel van Erika, uitgebreide configuratiemogelijkheden. Leuk! En dat gedoe telkens over de prijs, tja … een nato van Tudor of Omega kost 150 euro ipv. een soortgelijke bij cheapnato’s. Als we dat allemaal een beetje in perspectief plaatsen valt 75 euro wel mee. Vind ik. :sunglasses:

1 like

Die vintage kan je toch wel op 20 mm frotten?

1 like

Als testje al gedaan, maar ik vind 't … ûh, tja net niet.

Dus deze gaat er uit, komt er een 20mm voor in de plaats. Wel dezelfde trouwens.

PS Sorry voor de #speedyprospam in het Marathon topic! :innocent:

Die vintage voor op de MSAR lijkt me wel leuk. Maar houdt het voorlopig op de standaard groen/wit

1 like

Staat hem prima! Mijnes was met een witte lumed middenstreep, leuk voor een paar seconden in een donkere kamer.

Was een geintje, … totaal niet nuttig. :wink:
(Zo een heb ik trouwens ook nog liggen, in 22mm)

2 likes

Yup. Nick Mankey: drie weken geleden besteld en nog geen reactie.

Die test gaat nog wel ff duren. Ik heb wel al plaatjes geschoten van een aantal straps die wel binnen zijn gekomen.

Maar wat @junior zegt:

:+1:

3 likes

Ik keek even bij Mankey. Die heeft op het eerste gezicht een bezopen constructie. Kan mij de meerwaarde daarvan tegenover watchsteward niet bedenken,

Beste combi hier is voorlanog de zwart gouden solar tuna met all black MN

1 like

Inderdaad. Waar ik met name benieuwd naar ben is de kwaliteit van de webbing. De hardware is zowat bij elke MN boer hetzelfde, met net een ander design of draagwijze.

Want er zit podverdomme een hoop rommel tussen. De vraag die ik zelf had was of de duurste in de MN strapgame de centjes ook daadwekelijk waard zijn. De review zal dat uitwijzen :blush:

2 likes

Even off topic: Heb je de versie 2 van Erika al in handen gehad? Ik heb hem zelf nog niet gezien en degene die ik nu ga bestellen is weer de ‘vintage’. Die is sowieso wat flexibeler, daardoor slijtvaster is mijn ervaring.

Die watchgecko heeft voor mijn gevoel teveel rek. Ik waardeer het stugge elastische.
@junior hoe is de elasticiteit van de vintage tov de standaard?

1 like