Mas

Horloge verkocht aan forumlid @Mas.

Snelle betaling en prima communicatie. Aanrader!

Veel plezier ermee Thomas!

1 like

Vorige week heb ik een NATO bandje verkocht aan @Mas.
Prettige en vooral heldere communicatie per PB en ook nog eens een vlotte betaling, zo hoort het! :slight_smile:

Bandje verkocht aan @Mas, duidelijke communicatie en snelle betaling. Zeker een aanrader! :thumbsup:

1 like

Thomas alias @Mas is een fijne vent, makkelijk in de omgang en vlot van betalen! :ok_hand:

1 like

Zojuist heeft Thomas mijn Shogun overgenomen. Mooie Hamilton voor in de plaats en nog een stukje geld. Goede deal en gezelligheid bij de Mac :slight_smile:

Aanrader!

1 like

Leuk horloge verkocht aan Thomas @Mas. Snelle en goede communicatie, en correcte betaling en terugkoppeling van ontvangst met foto!!

:ok_hand:

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!!

1 like

Horloge verkocht aan thomas … prima verlopen …aanrader dus :blush::+1::+1:

Mvrgr joost

1 like

MM300 bandje gekocht, snelle verzendig en top communicatie.

1 like

Seiko Jubikee van @Mas overgenomen. Prettige en heldere communicatie en Jubilee goed en degelijk verpakt. Topper dus!

1 like

Horloge verkocht aan @Mas. Zeer prettige communicatie en vlotte betaling. Echt een aanrader! Nogmaals dank.

1 like

Goede ervaring met Thomas!
Vlotte communicatie, horloge voldoet aan de omdchrijving. Kortom; een aanrader.

Een flatvent Z22 verkocht aan Thomas. Prettige communicatie en snel geregeld :+1:
Bedankt @Mas

Erg fijne verkoop ervaring gehad met @Mas (thomas). Duidelijke & snelle communicatie en het horloge was uitermate goed verpakt.

Mijn Seiko monster verkocht aan Thomas.

Snelle betaling en prima communicatie!

Aanrader dus

1 like

@mas kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.

1 like

Zojuist een mooi horloge aan @Mas verkocht, ging allemaal prima en vlot, fijn om te doen, jammer dat ik wat uit de buurt woon, de persoonlijke overdracht schiet er dan bij in…

1 like

Band verkocht aan Thomas. Fijne communicatie, snelle betaling, prima geregeld.

@Mas veel draagplezier!

1 like

Bandje aan @Mas verpatst. Dikke aanrader, tot een volgende keer.

1 like

Horloge gekocht van Thomas…donderdag contact gezocht,vrijdag de financiën, zaterdag in de bus :+1::+1::+1:.
Nog wat bandjes erbij gekregen,prima deal en afhandeling.
Keurig verpakt en goede communicatie.
En zo te zien al meerdere voor mij …dus dat zegt genoeg.

1 like

Onlangs heb ik een horloge verkocht aan forumlid (Tho)Mas.

We kwamen na een korte verkenning snel en prettig tot een deal. De betaling verliep nog vlotter.

De verzending van het horloge liep buiten onze invloed grote vertraging op. PostNL was het pakket ruim een week kwijt… Het werd spannend of het horloge nog wel zou worden afgeleverd. Dan leer je elkaar beter kennen :wink: Toch lukte het ons om de moed en de rust erin te houden. Uiteindelijk werd het pakket alsnog afgeleverd en kon Mas zijn horloge eindelijk in ontvangst nemen.

Achteraf hadden we beter een f2f afspraak kunnen maken. Dat gaan we een volgende keer vast en zeker doen.
Op een gezellig terrasje in het centrum van Maastricht :joy:

Thomas heb ik leren kennen als een fijne, betrouwbare horlogeliefhebber waar je uitstekend zaken mee kunt doen. Een dikke aanrader van mijn zijde!

1 like