Hallo iedereen, afgelopen week heb ik een account op deze forum aangemaakt en hierbij maak ik mijn eerste post aan. Vandaag kreeg ik mijn mod af voor mijn vostok amphibia en ik dacht dat het leuk zou zijn om me voor te stellen en tegelijkertijd mijn nieuw horloge te laten zien.
Als eerst heb ik een verhaaltje vooraf: Voor de zomer had ik een vostok amphibia gekocht als een leuk horloge waarmee ik ook kon zwemmen en ik moet zeggen dat ik er echt helemaal gek op ben geworden. Toen ik weer in Nederland terugkwam zat ik wat erover te googlen en toen kwam ik de volgende post op deze forum tegen:
Toen ik dit zag wist ik al meteen dat ik ook een ‘vintage’ mod moest hebben, en die heb ik vandaag afgekregen:
Ik ben zeer vrolijk hoe het eruit ziet en ben benieuwd hoe de patina zich erop zal ontwikkelen. Ook wil ik de poster Dao bedanken voor de inspiratie en ik hoop nog veel leuke dingen op deze forum te zien!
Wat leuk @pindakaas, ik ben blij dat het je op dit idee heeft gebracht en het resultaat mag er zijn! Dat je op dit mooie forum maar vaker geïnspireerd gaat worden is vrijwel zeker
Welkom Pindakaas. Toffe mod geworden! Wat heb je er allemaal aan gedaan? Ik zie een andere kroon, strap, zoutzuur bezel, lederen band. Heb je de kast ook bewerkt?
Bedankt en je hebt het helemaal goed! Kroon, strap en zoutzuur bezel is alles wat er veranderd aan is. De kast komt standaard als “bead blasted” voor de 060XXX modellen.
Daarover gesproken valt het me eigenlijk wel op dat de 060XXX modellen niet zo heel populair zijn. Althans van de Vostoks die ik online zie, heb ik eigenlijk heel weinig met deze kast gezien. Ik vind het best raar aangezien de aparte kastvorm mij juist aan trok.