NA: Erika's Originals MN Strap

Nee nog niet, moet mezelf in allerlei ongemakkelijke houdingen brengen om de strap vast te maken🤣
Maar als hij dan vastzit dan voel ik hem ook niet meer, zelfs met dat warme weer van de afgelopen dagen.
Top en staat prachtig bij mijn turtle pepsi.

1 like

De Oris op een Carl Brashear op een Erika strap, prachtige kwaliteit!

5 likes

22mm op een 20mm kast, zie ik dat goed? Ziet er evengoed fraai uit zo! :ok_hand:

De kast is 21mm, bandje 22mm :grinning:

1 like

Dat is jammer! :wink: Ik had even willen zien hoe 't stond, omdat mijn aankomende NA een 20mm kast heeft en mijn huidige Erika’s (ook) 22mm is. Denk dat het net een beetje te krap gaat worden, in welk geval ik een tweede moet gaan kopen. Op zich geen halszaak, maar als het niet hoeft dan niet hè.

Hoppa nog eentje, voor de Marathon TSAR …enne, WOW!! Dat staat 'm prima.

Het is qua kleurstelling dezelfde uitvoering als ik hierboven al heb beschreven. Deze is wel iets smaller (20mm) en het sluitwerk is brushed ipv. ‘patina’. Zo past 't beter bij de kast van de TSAR.

3 likes

En ook deze geeft weer licht…

4 likes

Top!
Ik heb er ook weer 1 onderweg, de 4e inmiddels (al gaat t even duren blijkbaar, de zaken gaat goed geloof ik…). Nu een blauwe met witte streep voor op de Doxa Sub. Kan niet wachten!

1 like

Heb vandaag de Black Ops binnen gekregen, ondertussen ook de vierde. Hou absoluut niet van Nato’s of Zulu dingen, maar de MN vind ik super :+1:

4 likes

Staat top. Ik heb vorige week dezelfde besteld. Hoe lang moest je er ongeveer op wachten?

2 weken zo ongeveer

2 likes

Ik ook, heb ‘m de 22e besteld en gisteren dus binnen. Heb wel dinsdag navraag via de mail gedaan, dacht dat ze me vergeten was. Vorige was nl. na een week al op de post… :slight_smile:

Valt de sluiting van jou ook direct onder je pols? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze meer aan de zijkant hoort te zitten. Of draag ik de mijne straks gewoon niet strak genoeg? :thinking:

1 like

Ligt aan de maat… wrs is die van jou relatief wat korter, dan valt de sluiting meer onder je pols. Had ik ook met 1 van de 3, de maatvoering is niet altijd consequent dus.

1 like

Beetje draaien en inderdaad heeft het ook met de maat te maken. Bij mij zit ‘ie prima.

1 like

Wat een ei ben ik ook. Hoe simpel kan het leven zijn :joy:

Veel beter zo!

5 likes

Nah, ik zat gewoon niet op te letten. Bandje minimaal draaien had al maximaal resultaat. :+1:

2 likes

Echt een tof bandje. Eentje om te onthouden!

Zo is het! :slight_smile:

(De plaatjes zijn crossgepost.)

2 likes

Heel fraai product! Ook voor mij was de prijs in het begin een barrière, totdat je ziet wat je ervoor terug krijgt. Een immens verschil met een gemiddelde NATO in kwaliteit. Gisteren nog maar twee bandjes besteld.

1 like