NA: Erika's Originals MN Strap

Zo, het is bijna Koninginnedag dus deze maar alvast besteld voordat het te laat is

https://erikasoriginals.com/limited-editions/orange.php

4 likes

@Zulu, dank je wel!

The SWICK MN™Strap ziet er nog top uit, blij mee. :ok_hand:

7 likes

Erika heeft v2 uitgebracht van haar elastische straps … Alleen de prijs is wel een dingetje :smirk: van €55 naar €75 :open_mouth: … ze waren al niet goedkoop …Wel erg benieuwd of v2 de prijs rechtvaardigt, ben nml wel fan van de MN straps.

2 likes

€75 voor een stuk elastisch bh-bandje?

1 like

Ach, er zijn er zat die 200+ uitgeven voor stukje koe of 700+ uitgeven voor paar stukjes staal.
Alles is relatief.

3 likes

Ze maakt de afstand tussen echt en nep groter. Oud marketing truukje, het zorgt ervoor (hoe raar het ook klinkt) dat ‘de echte’ bandjes exclusiever en gewilder worden en dat maakt dat meer mensen ze willen kopen. Mensen zijn rare dieren.

Ik ook. De timing vind ik alleen niet zo fijn, was net van plan nog een original 22mm met patina ijzerwerk deze kant op te laten komen voor mijn Sinncoming.

Wat ik ook jammer vind is dat de ‘lumed’ niet meer leverbaar lijkt te zijn, althans ik kan ze niet vinden. Was toch wel een leuk - totaal onzinnig - extraatje. :bulb: … wel heel veel nieuwe stitching colors. Nou ja, ben benieuwd. Ook eens kijken of ze iets aan de scherpte van het ijzerwerk heeft gedaan, zodat de randen van de stugge versies heel blijven.

Exact. Of 200 euro voor een soort van nato stoffen bandje, ook best wel raar … :wink:

1 like

Dacht op instagram gelezen te hebben dat lume leverbaar blijft.

Edit: gecheckt. Blijft leverbaar.

[sarcasme modus]
Maar hey, daar staat dan wel een dure merknaam op.
100% waard hoor.
[sarcasme modus uit]

Oké. Ik kijk net in het winkeltje en de lumed stichting mogelijkheid staat er thans niet meer. Maar goed om te lezen, vond ik een leuk dingetje. :wink:

Ik zie trouwens dat we in twee topics tegelijk bezig zijn … :sunglasses:

1 like

Cheapnatostraps koop ik niet meer, je krijgt waar je voor betaald. Bagger kwaliteit, ik ben hier ook een pietleut in :innocent:

Yep! :metal:t2: Is alleen best een sprong van 55 naar 75 …

Begreep via Instagram van wel!

1 like

Misschien moet ik ook maar eens aan de #Insta, ik mis een hoop … :wink:

1 like

Ik zit al anderhalve week op mijn Erika bandje te wachten !
Zogenaamd afgelopen maandag verstuurd vanuit Frankfurt maar nu ik de trackinginfo bekijk zie ik dat het pas net is aangekomen vanuit Bulgarije ?!
Zo gaat de mythe wel wat aan aantrekkingskracht verliezen .
Communicatie lijkt volkomen onmogelijk overigens.

Verbazingwekkend.
Ik heb altijd binnen een dag antwoord van Erika. Ik doe alleen niet aan #Instaggedoe enzo … ik stuur gewoon even een mail: erikasoriginals@gmail.com

1 like

Ik ook, contact met Erika is altijd prima geweest!

Contact met Erika via mail is hier ook telkens heel vlot verlopen. Duurde een weekje er het gemaakt was, eenmaal verzonden zat het 2-3 dagen later in de bus.

Dat email adres heb ik ook gebruikt maar geen gehoor na aankondiging van verzending !

Bij mij duurde het een dag of vier om vanuit Bulgarije naar Frankfurt te komen waar het bandje de 6 e weer vertrokken is .

Mooie strap en hij staat er geweldig bij. Heb er zelf ook 2 en dat zijn de enige Nato’s die gewoon lekker comfortabel zitten. Veel plezier met jou NA

Inmiddels antwoord gehad van Erika en bandje is vandaag afgeleverd :+1:
De patina afwerking van het rvs past mooi bij het horloge !

9 likes