Is dit een LE met die blauwe plaat?
Croco? Suggestie?
Nee, niet limited of genummerd. Ze noemen het wel een special edition, maar ik vermoed dat dat eerder een commercieel dingetje is
Nou nee, ik dacht gewoon meer eenzelfde vintage stijl band alleen minder glad.
Dat kan.
Oké. Ik ga een @Daffie doen. Deze oude bekende heb ik zojuist (nieuw) besteld, incl. een stalen band zoals op de foto.
Nog geen idee hoe lang de levertijd is, maar de voorpret kan beginnen … ik heb er Sinn in!
Vandaag via een hermetisch afgesloten converse schoenendoos met heeeul veel bubbeltjes plastic mijn NA ontvangen.
Het was nog even spannend of hij mijn kant wel op zou komen, omdat de eerste eigenaar hem ook verrekte gaaf vond.
Helaas was z’n flipperdrang net zo groot als zn pols en dat betekende, …VOOR MIJ!
@riesbiem enorm bedankt voor het doorgeven van dit prachthorloge. In het echt nog mooier dan verwacht, en de geschiedenis straalt er vanaf. Ps. 38 mm is echt de perfecte maat
En dan nu!
Foto’s
Staat je goed! Geniet ervan
Blijft een mooi horloge!
Dankjewel. Valt me echt heel erg mee, die dial heeft in het echt wel iets van die oris 65 weg.
De hele uitstraling krijg je ook gewoon niet goed op de foto.
Ik vond de band in eerste instantie niet mijn smaak. Maar zodra je hem om hebt zit hij als gegoten.
Ben nu wel benieuwd hoe die originele versie eruit ziet en hoe dichtbij ze zijn gekomen met het herintroduceren van dit model, het schijnt een 1-op-1 kopie te zijn.
Goed dat je je niet hebt laten verleiden door die rare “Nee. Ik gooi hem wel op eBay” gast.
Zo ziet 't er ook uit! Mooi, van harte en veel draagplezier.
Gelukkig, toen al gezegd dat je hem niet weg moest doen. Kijk nu alweer uit naar al die flauwe en Sinnige woordspelingen.
M’n neefje gaat binnenkort trouwen, kledingadvies ‘je mag komen zoals je wilt, maar met een touch of gold’.
Als horloge liefhebber niet zo moeilijk lijkt het, alleen moet je dan wel een gouden horloge een mooi bezit vinden. Ik heb er geen, dus Marktplaats biedt uitkomst.
En hoe, ik heb een tijdje geaarzeld om deze NA hier te tonen, maar hij moet toch publiek met de bruiloft, dus
Een gouden doorkijk automatic van de Forsining Watch Comp Any Limited. En het uurwerk loopt nog redelijk op tijd ook en dat voor een klein prijsje.
Wauw…
Persoonlijk was ik voor een gouden Daydate met Onyx dial gegaan, al zie je die wel vaker voorbij komen dan dit model…
Is deze er ook met roze band. Nep alligator dan.
SNK809 (de zwarte mini Seiko flieger) met dubbel domed blauwe saffier