Toch iets té dressy voor mij…voor nu.
Ik vind het niet zo netjes van je om op deze manier uit te weiden over een patiënt die (zo te horen) een psychose of iets dergelijks doormaakte.
Invicta in een Rolex tas? Why?
Omdat het kan.
Nee was geen cliënt.
Was gewoon een voorbijganger die doordraaide. Waarom weet ik niet. Dus een totaal onbekende. Geen idee hoe en waarom…
Maar kijk zulk bijzonder werk heb ik niet hoor. We moeten dit niet groter maken dan het is.
Nu terug naar de horloges
… haha David, inspiratie opgedaan na mijn “ik ga misschien ‘een @Daffie doen’ bij de aankoop van mijn volgende” bericht!
Ps. mooi ding zo, op staal! Lekker clean. Niks meer aan doen, maar ja… de bandjes liggen natuurlijk al klaar in huize @daffie.
In ons groepje vandaag op de Rikketik: “Jurtz, jij bent wel echt een flipperaar hè?” -“Ja, klopt, maar niet zo erg als @daffie!”
Deel eens een foto van de real deal?
Van Dale zegt over ‘een @Daffie doen’, “iets kopen wat je al eerder hebt gehad” …neem als voorbeeld de Oris en de Oris, de Oris enne de Oris.
De bevestiging is er. Deze komt er aan!
Ik moet zeggen dat ik getwijfeld heb of ik wat moest bijkopen, maar ik ben al een paar jaar fan van Halios en de Bronze lijkt me super cool.
Dat was een heel eind wachten! Ik heb me indertijd ook ingeschreven, maar met de Speedy deze zomer ben ik afgehaakt. Ik ben benieuwd naar wat wristshots, want het blijft een heel mooi stuk
Zit je nu weer met een brok staal om je pols, deze gaat sowieso weer in het blauwe vliegen op korte termijn vermoed ik mooie aanwinst wel en meer je stijl dan de BCPD imho
deze heb je nog niet gehad?
Een idee… misschien moet je gewoon alle “regulars” kopen en ergens in een kluis leggen en af en toe eens gaan wisselen. Dan flipper je gewoon met jezelf, “autoflipperen” zeg maar scheelt je een hoop gedoe elke keer!
Dit meen je?
Haha…ik begrijp wat je zegt Jasper. Ps deze is niet bedoeld om te houden…de Sinn is puur als onderdeel van de deal met Luuk. Ik heb de 556 al eens gehad. Dus deze gaat in het blauwe deel…(er heeft zich al iemand gemeldt )
Autoflipperen

“autoflipperen” zeg maar
Hehe ok dan! Enkel de 65 dan voorlopig? Of nog iets anders aan de horizon?
Niets in bijzonder nog op het oog…maar mijzelf kennende kan dat opeens veranderen…
Huh,BC al weer weg?
Niet eens gezien in het blauwe deel