Het grote incoming topic (Deel 2)

Wordt een inruiler…

1 like

Haha nee idd dat klopt. :laughing:

2 likes

Ziet er erg mooi uit. :ok_hand:

1 like

6 likes

En wachten maar…

3 likes

Met een beetje geluk deze morgen om de pols. Ik ben erg benieuwd naar de looks and feels…

16 likes

De GS kwarts is hierna weer aan de beurt @daffie!

2 likes

Nice, ga je geen spijt van krijgen. Het is een duiker van staal dus niet echt ligt. Maar draagt door zijn vorm erg lekker.
Groetjes van zijn broer

11 likes

Erg mooie aanwinst :ok_hand:t2: Via MP gekocht toevallig ??

1 like

Het klinkt alsof wij soortgelijk werk hebben!

Gaaf Hans!
Hier zijn groene broertje sinds een paar dagen. Hij draagt een stuk kleiner dan de 44mm doet vermoeden

9 likes

Thanks Bas. Die is ook erg tof. Fraaie kleur ook.

1 like

Deze vorige week opgehaald! Nog steeds happy en verbaasd me dat iets dat ruim 40 jaar ontworpen je nu nog gaaf kan vinden!

7 likes

Mooi hoor! Sterker nog, die ontwerpen van 40 jaar geleden zijn vaak nog leuker ook :wink: Afgezien van het feit dat het tegenwoordig nog veel duurder zou zjin ook

2 likes

Sparkle dial, leuk! Is het de stalen of gouden variant?

1 like

Mooi hoor, ik zag hem van de week al op instastories uitgebreid langskomen.

Hebben ze heel mooi gedaan! Snel die band eraf zodra die binnen is en een echt mooi leren eraan monteren! :ok_hand:

:beers:

Gold cap heet het. Een goud/ stalen variant waar het goud volgens mij gesmolten is over het staal. Goud is 14k, met de goudstempel in de lug. Alle tritium plots zitten er nog mooi op. :ok_hand:t3:

1 like

Is dit een LE met die blauwe plaat?

Croco? Suggestie?

1 like

Nee, niet limited of genummerd. Ze noemen het wel een special edition, maar ik vermoed dat dat eerder een commercieel dingetje is :sunglasses: