NA: Erika's Originals MN Strap

Tot nu toe geen klagen, ben er dik tevreden mee! En die grijze komt er ook wel hoor… :sunglasses:

1 like

Ik heb 2 mn straps liggen maar ze nog niet op een horloge gezet. Het lijkt me niks om eerst je hand door die band te wringen, en hem dicht haken gaat me ook niet makkelijk af. Hebben jullie hier ook last van of is het een kwestie van wennen?

3 likes

Dan vind je het vast ook niets om elke ochtend beide benen door een stuk stof te wringen om vervolgens een onderbroek aan te kunnen trekken. Het is een kwestie van wennen. :sunglasses:

3 likes

Is ff wennen, vond dit in het begin ook irritant

2 likes

Het is vooral wennen denk ik, de MN strap en een standaard stalen band met vouwsluiting geven ongerekt ongeveer een vergelijkbare opening om je hand doorheen te steken.
Als je echt haast hebt hoef je een mn strap niet eens los te haken en trek je die zo om je pols.

2 likes

Kwestie van wennen @stijn306. Vooral dat dichthaken is even een handigheidje. Als hem eenmaal om hebt, goed afgesteld is het echt een superbandje!

1 like

Een erg geslaagde combi wat mij betreft…goed gedaan/gekozen. :ok_hand:

En mijn dank voor het mooie complete verslag. :ok_hand:

Ps als de 857 er ooit uit gaat dan houd ik mij aanbevolen! :+1::wink:

1 like

Thanks!

Ik heb geleerd nooit meer nooit te zeggen als het de verkoop/inruil van horloges gaat, dus ‘ooit’ zou eventueel nog kunnen. Wanneer is ooit? Dat kan bij dit horloge nog even duren vrees ik, ben er héél erg blij en tevreden mee… :wink:

1 like

Yup…houden die beauty! :+1:

1 like


Heb de mijne nu een kleine week.
De MN mirage met patina hardware, zeer mooie combi met mijn turtle.

4 likes

Super! :+1:

Ben je al een beetje gewend aan het vastmaken? Dat vind ik nog wel telkens een soort van gedoe hoor.

1 like

Nee nog niet, moet mezelf in allerlei ongemakkelijke houdingen brengen om de strap vast te maken🤣
Maar als hij dan vastzit dan voel ik hem ook niet meer, zelfs met dat warme weer van de afgelopen dagen.
Top en staat prachtig bij mijn turtle pepsi.

1 like

De Oris op een Carl Brashear op een Erika strap, prachtige kwaliteit!

5 likes

22mm op een 20mm kast, zie ik dat goed? Ziet er evengoed fraai uit zo! :ok_hand:

De kast is 21mm, bandje 22mm :grinning:

1 like

Dat is jammer! :wink: Ik had even willen zien hoe 't stond, omdat mijn aankomende NA een 20mm kast heeft en mijn huidige Erika’s (ook) 22mm is. Denk dat het net een beetje te krap gaat worden, in welk geval ik een tweede moet gaan kopen. Op zich geen halszaak, maar als het niet hoeft dan niet hè.

Hoppa nog eentje, voor de Marathon TSAR …enne, WOW!! Dat staat 'm prima.

Het is qua kleurstelling dezelfde uitvoering als ik hierboven al heb beschreven. Deze is wel iets smaller (20mm) en het sluitwerk is brushed ipv. ‘patina’. Zo past 't beter bij de kast van de TSAR.

3 likes

En ook deze geeft weer licht…

4 likes

Top!
Ik heb er ook weer 1 onderweg, de 4e inmiddels (al gaat t even duren blijkbaar, de zaken gaat goed geloof ik…). Nu een blauwe met witte streep voor op de Doxa Sub. Kan niet wachten!

1 like

Heb vandaag de Black Ops binnen gekregen, ondertussen ook de vierde. Hou absoluut niet van Nato’s of Zulu dingen, maar de MN vind ik super :+1:

4 likes