NA: Globemaster

In het topic dat ik vorig jaar schreef na aankoop van mijn GO, gaf ik aan dat ik klaar was met mijn collectie. Hoe naïef kon ik zijn… Het is een hele tijd goed gegaan, maar de afgelopen maanden was ik toch weer op zoek naar een serieuze aanwinst. De voelsprieten stonden op het moment uit naar een moderne Omega Globemaster, of een wat oudere Glashutte Original Navigator II flieger van omstreeks 1990. Beide heel verschillende horloges, en voor mij ook verrassend aangezien ik normaal gesproken weinig met vintage heb (als je daarover mag spreken bij een horloge van goed 30 jaar oud). Ik had dus voor mezelf besloten om het nog even op de lange baan te schuiven. Maar toen @Svennos eerder deze week in een topic aangaf dat hij erover zat te denken om zijn Globemaster te flipperen, viel alles op zijn plaats. Contact met Sven opgenomen en hier zit ik dan met de Globemaster om mijn pols dit stuk te typen. Hij is prachtig en hij gaat zeker veel draagtijd krijgen :+1:.

Omdat een NA topic zonder foto’s natuurlijk niks is, hierbij een crappy telefoon shot. Betere foto’s gaan vast nog wel volgen.

76 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst

1 like

Hij staat je goed! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge. Geniet ervan!

1 like

In de wetenschap dat ik er een keer stiekem aan heb gelikt toen Sven wegkeek kan jij ervan genieten. :sunglasses:

Veel plezier ermee, ik vind hem gaaf.

8 likes

Nice!:+1:

1 like

Blijft een geweldig mooi ding. Wellicht de mooiste Omega ooit wat mij betreft. Althans, de blauwe. Maar dit is de op twee na mooiste. Veel draagplezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge! :smiley:

1 like

In witte, blauwe en two-tone uitvoering, allemaal prachtig wat mij betreft. Wel zou ik 'm met een bracelet dragen.

1 like

:sunglasses: Ik dacht al, wat is dat rare vlekje op de bezel… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wat een bazenhorloge :ok_hand:

Ik kan het weten

4 likes

Dank. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat de op een na mooiste is volgens jou :wink: Two-tone blauw?

De bracelet zit er bij :+1: . Ga ik binnenkort wel eens kijken hoe dat staat.

3 likes

Very nice!!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Van harte met deze topper! :smile: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige Globemaster. Ziet er perfect uit, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende aankoop. Een goeie bandenswapper ook :+1:t2:

1 like

Mooie, veel draagplezier
Bandje staat :+1:

1 like

Prachtig, mooiste en meest veelzijdige moderne Omega wat mij betreft!

1 like

Me Likey.
Well done. :+1:

1 like