NA: Heuer CS3111: wauw, wauw, wauw

Ik vind hem mooi.

Goeie deal en gefeliciteerd :+1:

Mooi man.

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA! :+1:

Zo wat een topper, Catawiki-Turkije altijd spannend. Ik heb een hele slechte ervaring met deze combi maar je lijkt een heel mooi exemplaar gevangen te hebben! :+1:

Wat ik er van vind??? Dit is een SUPERBEAUTY!! Van harte man, geweldig!!!

Heb zijn broertje… NA Heuer Carrera 1964

1 like

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier :+1:

ik had deze inderdaad al eens gezien, maar dit zwarte broertje nog niet en is inderdaad een hele mooie aanwinst voor je! Geniet ervan.

Mooie aanwinst!
Groeten van zijn broer de CS3110!

9 likes

Echt een heel mooie! Gefeliciteerd.

Mooi uurwerk en een goede koop op catawiki !
Ik zou me storen aan de cronowijzer die niet 100% op 12u staat en nu we toch bezig zijn lijkt de lumedot op 6 wat van slag maar ik heb dan wel een echte afwijking :wink:

1 like

Prachtig zeg, proficiat!
Dit soort horloges zijn echt genieten, een re-edition van een tijd waarin nog echt mooie horloges werden gemaakt. Geniet ervan!

Grtz. Erik

Erg mooi!
Van harte!

Je bent me net 5 minuten voor.

Gelukkig, nog iemand die dit soort banden lelijk vindt, nog los van het feit dat deze ook totaal niet bij dit horloge past.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Enne, laat je nog even een foto zien met originele band? Gelukkig heb je de originele gesp er wel bij.

2 likes

De chrono was me ook opgevallen. Dat kan ik neem ik aan bij een beurt regelen hoop ik. Wat is er met de lumedot van 6? Die lumedots lijken elke keer anders vanuit verschillende hoeken…

1 like

Foto met originele strap gaat volgen!

1 like

Prachtig, super exemplaar ook! :ok_hand:
Veel draagplezier gewenst!

Ik zou Sandra een heeeele mooie laten maken. Ze heeft op het moment zalmhuiden. Zou imo fantastisch staan.

6 likes

Idd een goede kwaliteit tandenstoker schuin afsnijden met een heel scherp mesje zodat er een scherp kantje aan komt zodat je iets dieper tussen het glas en de kast kan komen :+1:.
En trouwens, prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd met een prachtige NA!