NA op de valreep een SKX007J1

Zojuist viel hij in de brievenbus, helemaal uit Singapore van de vrienden van CreationWatches mijn eigen SKX007J1.
De zoektocht was al een tijdje geleden begonnen naar aanleiding van een opmerking van @willemC dat in het blauwe gedeelte er binnen een uur wel 1 gevonden zou worden.

Nou dat viel dus vies tegen, in de afgelopen tijd zijn er een paar voorbij gekomen, maar die waren vaak zo snel weg dat ik altijd te laat was.
Kortom Plan B moest er komen, en snel ook want overal lees ik dat deze klassieker uit productie is genomen en ik niet mis wil grijpen.

Als u mijn topics een beetje gevolgd heeft weet u dat ik het een sport vind in deze hobby om mijn nieuwe aankopen zo goedkoop mogelijk aan te schaffen. En met een klein risico in acht genomen dat ik eventueel btw / invoerkosten moest betalen toch maar de gok gewaagd bij de eerder genoemde webshop.
Wel gekozen voor verzending via Registrered Airmail i.p.v. via DHL om dat dit de grootste kan zou geven dat hij ongemerkt via de douane zou glippen. En dat is gelukt.
Kortom voor net geen 230 Euro ben ik nu de trotse eigenaar van de veel besproken klassieker op dit forum.
You hate it or you love it, en behalve fotogeniek is hij in het echt ook even prettig !

Genoeg gekletst pica’s !


Netjes geleverd met alle papieren en pouch.


Voorlopig houd ik hem op de originele band, maar wil ook nog op zoek naar een mooie stalen band, ben er nog niet uit welke.


En qua uitlijning ? Oordeelt u zelf maar :

35 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer!

Qua banden? Tja genoeg om uit te kiezen.

4 likes

Gefeliciteerd met je solide aankoop :+1: En wil je voor staal gaan kijk dan eens naar de banden van Miltat met solid end links heerlijke banden.leg ook je rubber band even in heet water dat maakt 'm iets soepeler.
En de groetjes van zijn broer, mijn Kermit :frog:

2 likes

Gefeliciteerd! Lekker op rubber zetten. Deze twee lijken me wel stoer.


Tweede is wel een beetje lang.

1 like

Mooi hoor!
Ik kan de 22mm nato van Bark& Jack aanraden. Heel fijne gesp en keepers.
Een Miltat jubilee of Oyster kan je bij Monsterwatches voordelig halen.

1 like

Mooie klok en wat een mazzel met de invoer!:+1:t2:

1 like

Mooi man. De mijne is ook onderweg. Via de HF welbekende Japan / Spaanse route.

1 like

En die is? Ben zelf ook op zoek.

1 like

Solo Japan a.k.a Magi.

Als je 'm googled kom je op z’n Facebook pagina uit… Als je wilt kan ik je z’n mail geven. Pb me maar.

2 likes

Goede keuze, ook goed dat je voor de J-versie hebt gekozen!
Iedereen weet dat die toch net iets meer kwaliteit hebben. (haha) :rofl:

1 like

Of dat zo is zal ik nooit weten, maar puur de “kans” dat het zo is maakt dat als ik hem dan toch toch de J1 wilde en niet de K.
Je bent horlogegekkie of je bent het niet natuurlijk :wink:

1 like

Ik zal je verklappen: het is niet zo (maar ik heb ook een J :wink:)

1 like

Van harte met NA , qua staal, vind zelf de Anus Jubilee wel top maakt hen net wat grover :+1:t2:

4 likes

Heb ik ook geprobeerd, maar vond ik prijstechnisch niet interessant genoeg, maar zoals aangegeven vind ik het sport om echt de laagste prijs te vinden als het product gewoon identiek is.

1 like

Veel draag plezier gewenst!

1 like

Is dat voordeliger dan bij Creationwatches?

1 like

Als je de K versie neemt wel. Het scheelt ook de mogelijke invoer kosten.

1 like

Welke route is dit dan? De K is bij creationwatches voor €207 te bestellen. Maar de mogelijkheid op invoerkosten maakt het mogelijk duurder.

Gisteren Skx 009 besteld bij creation watches .
Vandaag de rekening van DHL binnen gekregen

Kun je erbij tellen
:wink:

1 like

Volgens mij is hier al meermaals gemeld dat je niet DHL moet kiezen omdat je dan bijna zeker invoer moet betalen.