NA, gekocht bij de AD omdat...

Bizar dat je vind dat je jouw aankoop moet verdedigen… :thinking: who cares waar je je horloges koopt en wat je er voor over hebt. Gaat toch om jouw plezier? Het horloge dus! Veel draagplezier… :ok_hand:

21 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze weloverwogen verworvenheid!!
Goed gedaan!!
Ik wens je er een langdurige polstijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

5 likes

Ik heb de jubilee omgehad, vond ik wat te veel bling naar mijn zin. Horloge valt zelf al genoeg op.
Hier op HF zie ik niet veel SKX’en te koop staan en elders nog minder. Maar misschien moet ik horlogemarkt-gezocht in het vervolg een kans geven, heb ik nog niet geprobeerd.

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Opzich prima dat je hem bij een AD hebt gekocht; echter is de prijs noemen is niet heel erg belangrijk evenals waar je hem allemaal had kunnen kopen. Kan me voorstellen dat menig forumlid wel eens een paar euro’s teveel heeft betaald voor een sub of speedy. Desalniettemin geniet van je 009

1 like

Jij hebt een SKX op rubber gekocht voor driehonderdenzestig piek? Teringjantje.

Nouja, mooi dat je er blij mee bent!

Het is leuk modspul

7 likes

Als je een gezocht topic aan had gemaakt had je er binnen enkele uren 1 gehad vermoed ik.

4 likes

NA, gekocht bij de AD omdat…

Ik graag teveel betaal?

Veel plezier met je NA!

Toch: wat een prijs man. AD’s hebben officieel geen bestaansrecht meer. Het is gewoon oplichting.

3 likes

Lijkt alsof je jezelf nog probeert te overtuigen :slightly_smiling_face:.
Maar als de conclusie is :

Dan is het helemaal prima, veel plezier ermee :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Nu online bestellen gemeengoed is geworden zou je bijna vergeten hoe heerlijk het kan zijn om met je nieuwe horloge om je pols de winkel uit te lopen :slight_smile: Het ziet er ook uit of de bezel en chapterring goed zijn uitgelijnd, ook maar de vraag als je online bestelt.

7 likes

Gefeliciteerd met je aankoop ,tja had die van mij voor iets meer dan een derde van die prijs bij Eglobal :roll_eyes: Maar het draagplezier is het waar hoor .

Goed gedaan en helemaal met je eens, zo koop ik ook het liefst gewoon bijbde AD… is de meerprijs voor mij absokuut waard.

Geniet ervan…

1 like

Zeker :+1:

De ervaring is ook wat waard. Vind het je sieren dat je bij de AD past en ook daadwerkelijk koopt ipv daarna snel online bestellen. Als de prijs goed voelt is onderste uit de kan niet altijd noodzakelijk.

3 likes

Helpt elkaar
Koopt Nederlandsche waar.

Gefeliciteerd met je NA btw

1 like

Leuk horloge, heb er zelf ook één en hij bevalt prima.
Heb hem ook gepast bij een AD maar toen ik vroeg of ze iets konden doen aan de prijs van 360,- kreeg ik te horen dat dat niet kon omdat het het nieuwste model betrof. Toen ben ik afgehaakt. Teveel betalen voor service en garantie of in geval dat gevoel is tot daar aan toe, maar een SKX aanprijzen als het nieuwste model gaat er niet in. Uiteindelijk een mooie uit het blauwe deel opgedoken en een HandaVincitje gedaan.

4 likes

Prima toch ? Gefeliciteerd en een leuke ervaring rijker.
Als de anders denkenden zich nu even realiseren dat als iedereen alleen de bodemprijs wil betalen, de winkels niets meer kunnen verdienen en de winkelstraat nog leger wordt… en zij zelf waarschijnlijk ook geen korting geven op hun loonstrook ???

Ja geweldig he. Sommige hebben werkelijk totaal geen benul wat ze verkopen.

1 like

Je hoeft het niet uit te leggen wat mij betreft; ieder zijn ding!

Veel plezier ermee!!! :sunglasses:

@Ofv :ok_hand:

1 like