NA Orient Kamasu RA-AA0005B19B

Oftewel de zwart- en goudgekleurde variant van de Orient Kamasu op rubber band voor de internationale markt.

Het topic eerder dit jaar van @Stephannl had ik langs zien komen en de groene uitvoering van deze Orient leek me leuk genoeg om in het achterhoofd te houden als mogelijk toekomstige aanschaf.

Echter kwam vlak daarna de pre-order van de Aevig Huldra II voorbij en had ik daarvan een groene weten te bemachtigen, dus verdween de Kamasu uit beeld. Totdat de Orient vorige week voorbij kwam in een Youtube filmpje en mijn interesse weer gewekt werd.

Afgelopen vrijdag daarom via Amazon besteld, maandag geleverd en vandaag eindelijk tijd om wat fatsoenlijke plaatjes te schieten.

De eerste indruk van het horloge is erg goed, het model oogt goed, heeft een mooie maat, een prima band (vergelijkbaar met de nieuwe Seiko rubbers) en geen uitlijningsproblemen :grin:
Er zijn diverse reviews online te vinden, dus ik houd het verder bij plaatjes.

De rubber band is net als bij de Seiko variant een enorme stofmagneet.

De verhoging op het uiteinde van de band om de keeper op z’n plek te houden is een leuke toevoeging.

Wat mij betreft past de Kamasu prima tussen deze twee populaire duikers als alternatieve keuze.

18 likes

Strak model van Orient, erg mooi :+1:

1 like

Mijn beste,

Ziet er robuust en comfortabel uit!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf :ok_hand::grinning: Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst, ziet er goed uit :+1:

1 like

Lekker hoor. Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like