NA: Oris Aquis Date

Door het Horlogeforum is het horloge virus weer stevig aangewakkerd. Ik had m’n zinnen gezet op een Tudor, maar na een bezoek aan een juwelier kwam ik met een Oris Aquis Date thuis. Ik heb me niet eerder in het merk verdiept, maar op dit forum zag ik 'm veelvuldig voorbij komen en vind het een briljante diver in al zijn eenvoud.

Na enig twijfelen tussen de Aquis en een afgeprijsde Omega Seamaster 300 heeft het verstand gewonnen en werd het de Aquis. Ik wil geen zondags horloge, maar een stoere, daily beater die tegen een stootje kan en daar voldoet de Oris perfect aan. De blauwe wijzerplaat heeft wel geholpen in de keuze. Het geeft het horloge nog meer cachet.

Eén probleem: het wordt een beetje krap in de horlogedoos. :slight_smile:

Tsja, wat valt er verder nog te vertellen? Er is op dit forum al veel geschreven over dit mooie klokje.
Hier wat (crappy phone) pics:

15 likes

Mooie klok hoor !!

En mooie rooie rotor, toch?

1 like

Thanks.

Ja, de rode rotor is leuk, authentiek detail. :ok_hand:

Gefeliciteerd, mooie klok.

1 like

Mooie klok. Heb 'm zelf ook om de pols gehad afgelopen week (maar dan met zwarte plaat). Deze met blauwe plaat vind ik persoonlijk de mooiste.

1 like

Top keuze ! :+1:

1 like

Proficiat. De blauwe dial is prachtig, blijf je naar kijken.

Groeten,

Tecco

1 like

Echt een prachtig horloge, helemaal top!! :heart_eyes:

1 like

Oris mooi merk! Oris aquis mooi horloge :+1:.

1 like

Blijf dit een mooi stoer duikhorloge vinden; die komt er ook nog wel eens denk ik.

1 like

Mooie klok, daar ga je geen spijt van krijgen :slight_smile:

1 like

Proficiat! Mooie aanwinst! Ik kan de rubberen band ook sterk aanraden, die is echt super!

1 like

Nice!

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge :thumbsup:

1 like

Erg fraai, veel plezier ermee!

1 like

Inderdaad, je hoeft je ook niet te verdiepen. Het enige wat je moet weten is dat het met een aquis nooit mis kan zijn.

1 like

Toppertje proficiat . :+1:

1 like

Erg mooi horloge zeg!
Heel veel plezier ermee

1 like

Dank allen voor de positieve reacties

Populair horloge en ik snap ik wel waarom.
Ziet er goed uit en naar mijn mening veel ‘bang for the buck’.