NA Rellen met dellen: eindelijk mag ik ook een keer.

Gave longread, leuk om je enthousiasme te lezen! Veel plezier met dit geweldige klokje.

1 like

Erg leuk verhaal om te lezen. Heel veel draagplezier met jouw nieuwe aanwinst gewenst! :+1:

1 like

Als het om NA 's gaat heb je de lat wel weer heel hoog gelegd.

Er zijn d’r maar een paar die je zo mee aan de hand kunnen nemen in een verhaal.

Chapeau Airmannetje :raised_hand:

3 likes

Gefeliciteerd met de NA ziet er strak uit.

@anon50762135 is ook wel een beetje internationaal op deze manier.

2 likes

Proficiat!!

1 like

Wat wel aardig was, is dat die dame vroeg wat voor soort whisky we in de Irish coffee wilden. Waarop we een hele tirade begonnen over single malt in je Irish coffee en dat Jameson louter als ingrediënt bedoeld is en niet om gewoon te drinken. En dat was niet het eerste onderwerp dat ze op een dergelijke wijze meekreeg. Je hoorde haar zuchten. Het puristisch verbond was ook weer gearriveerd. :joy:

2 likes

Inderdaad, ze keek erg glazig toen we Jameson afdeden als OK voor in de koffie. :slight_smile:

Ik trek de zonder-koffie-grens zelf bij Teacher’s en Sheep Dip.

2 likes

Je vindt de mijne zeker ook belachelijk? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Nee, zeker niet! Ik vind de GMT wijzer overbodig, maar het blijft een 24-uurs Airman. Met vintage snit, correcte wijzers en heel erg OK van grootte.

Mooi ding, maar voor mij wint de Purist. :+1:

2 likes

Heerlijk verhaal, fraaie plaatjes! Dank je wel. Mooi horloge ook, veel draagplezier. :ok_hand:

Haha, … :joy:

1 like

Ik zit nog even te wachten op een reactie van the man, the myth, the legend. :slight_smile: Want ja, het is tenslotte een verkapte Invicta. En ik heb er zowaar twee van:

3 likes

Gefeliciteerd man :ok_hand::+1:

1 like

Pracht verhaal en dito horloge. :+1:t2:

Komt ie ook nog in dit topic ? :

En in dit ? :

2 likes

Ik zie jullie al zitten. Op de achtergrond hoor het intro deuntje van " Hoe heurt het eigenlijk "

1 like

Nou,

Woensdag heb ik het horloge om wat ik woensdag om heb. Misschien weet ik welke dat gaat zijn wanneer ik wat kleren aandoe, misschien ook op Dinsdag al. :slight_smile: Oftewel: Ik grijp uit de kist waar me de pet op dat moment naar staat.

Daar heb je een punt. Ik zal eens gaan cross spammen. :slight_smile:

1 like

Nou, ik denk er al uit te zijn hoor (voor wat 't waard is…). Vanwege het ‘kerstige’ presidentsbandje wordt 't m’n (voorlopig) laatste NA… :grin:

2 likes

Voor dit soort epistels zit ik op HF! Leuk leesvoer. Dank je wel Chris. :+1:

Mocht je nog horloges hebben liggen waar je nog nooit een NA-post voor hebt geschreven; hou je niet in. Mag wat mij betreft alsnog. :slightly_smiling_face:

Mooie NA trouwens, :ok_hand: veel plezier ervan.

1 like

Tof horloge hoor Chris. Heb er zelf ook vaak naar gekeken maar nog niet de trekker overgehaald. Wie weet in de toekomst.

1 like

Leuk man, Roamer. :+1: Gefeliciteerd.

Hahahaha… Met zoveel veren in m’n reet is de motivatie er in ieder geval. :slight_smile:

7 likes

Voor het ruwe werk, altijd een gshock erbij voor als het echt rauw wordt, kost minder dan een diepe kras.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like