NA+Zoutzuur mod: Vostok Amphibian (+blauwe ammoniak mod)

Dankzij de zoutzuurtruc draag ik die van mij nog steeds met plezier…1 x schudden en lopen…akelig op tijd ook nog :joy:

3 likes

Ziet er mooi uit! :+1:t2:

Geweldig verslag, geweldige foto’s en wat een avontuur en geëxperimenteer :smiley:!

Ik vind zowel de blauwe als de Titanic look erg geslaagd!
Super cool verslag! :sunglasses:

1 like

Zie alle reacties hierboven. Wat een tof idee en uitvoering! En voor de prijs van dit horloge is het helemaal mooi om te experimenteren :smile:

1 like

@Jaroen @Puringa bedankt!! :grin::+1:t2:

Toch nog even een crosspost met foto’s van vandaag dan.

6 likes

Na stock, messingkleurig, bruine ammoniak bezel, blauwe ammoniak bezel, silver ice diver met Atlas bezel… nu de Blije Rus :upside_down_face:

Dit ding kan alle metamorfoses aan!

7 likes

Hahaha na de SKX ook maar even op de andere mods proberen, mooi man.
Ziet er best gaaf uit eigenlijk, lekker zomers.
:+1:

1 like

Stijltje hoor👌🏼

1 like

prachtig gedaan.
İk heb die ‘bezel treatments’ al voor meerdere personen gedaan.
Mijn bezels zitten ondertussen in Nederland, VS en Japan.
Niet dat ik er munt uit sla, het is zuiver omdat mensen bang zijn om met die chemische rommel te werken. De “Vostok community” is een leuke bende van ongecompliceerde horlogeliefhebbers en dan help ik graag.

1 like

Jaaa! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er gewoon vrolijk van word als ik er naar kijk :sunglasses: helemaal zomers :sunny:

@Otter quoten lukt weereens niet, maar leuk inderdaad! Op Instagram vroeg men er ook wel eens naar, om dezelfde reden ja! :+1:t2: Leuk

2 likes

Dat is de 710 case, juist?

1 like

Dat klopt!

Ik ga dat zeker ook eens proberen
Bezel eerst spuiten met koper en dan bewerken met patine
Heb het al eens gedaan met een zippo maar met een bezel lijkt me dat ook wel leuk

5 likes

Zoutzuurbehandeling op Komandirskie-bezel

4 likes

Zo, dat is gaaf als je dat kan :ok_hand:t2:
Ben benieuwd, mocht het zover komen dan zie ik het graag! :grinning:

1 like

Bijna een jaar verder en een melding dat @Dunzdeck dit bericht had geliket herinnerde me hier weer aan. Iemand hier down voor nu we een jaartje aan het idee hebben kunnen wennen?? :smile: @Dao

2 likes

Het lijkt wel rechtstreeks gekopieerd uit het Martelhandboek van de KGB, zoutzuur, ammoniak ,zout en dan als ultieme vernedering een fokking lelijk Hawaii shirt aandoen voor de foto die naar de familie wordt gestuurd.

4 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Holy smokes dat is lang geleden :scream:

Welkom terug.

Haha, wat een eer! Dank! :slight_smile: