Nieuwe duiker, advies gewenst. Steinhart, Squale of Oris?

Helaas niet meer. Ik heb de zwarte gehad op rubber en canvas. Die heb ik op het forum verkocht voor een ander (horloge)doel.
Maar telkens als ik het horloge zie, zeker bij de blauwe op staal, denk ik “prachtig”. Ook mooie wijzers zonder poespas en goed afleesbaar.

1 like

ik sla net een nieuwe duiker aan de haak dus mijn Shogun komt vanavond in het blauwe gedeelte

1 like

Aha! Kun je wat meer over dit horloge vertellen?

Hij is blauw

6 likes

Steinhart!

absoluut

1 like

Zie nog niets in the blue zone.

Wordt aan gewerkt. De Squale heeft nog even het fototentje ingepikt

ook vind ik het een lastigere keuze dan ik dacht

deze gemodde Squale of de Shogun

7 likes

Neem je tijd!

1 like

Oris voelt voor mij de beste waarde…

Oris dus. En dan?



2 likes

Ik vind degene die je weg gedaan hebt mooier en beter op jou pols passen…

2 likes

Hij toont inderdaad vrij fors, maar dat kan ook aan de foto liggen. Ik zou voor de blauwe op staal gaan (iets tijdlozer dan groen), bandjes kan je later nog kopen maar die stalen band kost apart 300 euro. Het is wel een krasmagneet (zeker de sluiting), maar verder zeer comfortabel!

Misschien nog een wildcard: Oris heeft nu ook een 65 40mm met zwart en blauwe wijzerplaat rond de uurmarkeringen. Moest ik herkiezen zou ik die nemen denk ik :blush:

1 like

Ik vind opgelegde markers veel mooier, daarom de 42. En mijn pols is 17,5 dus kan hem hebben (vind ik).

Blauw het is dan. Nu nog kiezen voor staal, leer of nato, of rubber…

1 like

Zeker staal ! Vindt die band er mooi (heb hem zelf gehad)…en andere bandjes zijn makkkelijk gekocht !! Succes met de keuze…

Blauwe op blauw vind ik het mooiste.

Ik blijf bij glimmende blauwe Squales. :slight_smile:

2 likes

Van die drie zou voor mij het ook de Oris worden.

Maar ik zou gaan voor het model met de zilveren wijzerplaat. Man man man die vindt ik prachtig.
.
.
Elf.

1 like

Arch… ik heb hem nog niet binnen maar ben bang dat ie er zo ook uit gaat zien bij mij.
Te groot dus…

Staal. Bandje erbij is zo gekocht…

1 like

Het is blauw geworden, met de lederen band. Prachtige combi. 42mm is inderdaad groot, maar ik heb ook Planet oceans van 45,5mm gedragen en dat vond ik ook prima kunnen. Kwestie van smaak.

De stalen band gaat er zeker nog komen, net als de nato en rubber band. Heb ik nog iets te wensen :wink:.

Ben echt superblij ermee!


24 likes