Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Ik vind het wel iets tool-achtigs hebben dat de minutenwijzer dezelfde kleur heeft als het eerste kwartier (bij zowel coke als Batman). Dan lees je je duiktijd extra duidelijk af.

En aan bestaande strapcode bracelet

4 likes

Is er al iets meer duidelijkheid wanneer de Padi echt gaat komen? Ik had oktober in mijn hoofd, klopt dat?

Damn, die Turtle is veel te mooi :slight_smile: Hoe is de maatvoering tov de SKX?

En dan nog de uitvoering, ik heb al een SKX009 en een Monster SRP 307, welke zou hierop een goede aanvulling zijn? Die Coke ziet er wel mooi uit :wink:

1 like

Batman dus!

1 like

Die nou juist weer niet, ben niet zo van dat knalblauw

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kreeg vandaag update van strapcode, de bracelets voor de nieuwe turtles zijn nu binnen en op voorraad:

http://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=Turtles

1 like

Met een incoming MM300 en een Tuna mag deze eigenlijk wel weg. Iemand interesse in een 777J. Letterlijk een half uurtje gedragen.

3 likes

Voor een leuk prijsje altijd :relaxed:

Is wel heel mooi die Tactico, de band ook. Is dit de firma die ook de Crepas levert?

1 like

DE Crepas bestaat niet, Crepas is een microbrand die o.a. horloges als de Caymann, Tektite, El Buzo, Le grand en dergelijke levert.
Tactico levert weer andere horloges zoals de TC3 e.d.
Het is wel een en dezelfde club die beide brands voert.

Stoffel…

2 likes

Man, man, man, wat duurt 't nog lang voordat die PADI komt!
Nou ja, dan maar even zo…:wink:

5 likes

Zit al weken te kauwen om er een Turtle bij te nemen maar een topic op WUS houd me een beetje tegen. Wie heeft een Turtle en een Sumo en kan vertellen of het verschil in kwaliteitsbeleving echt zo enorm is als daar sommigen beweren?

Ik krijg van de week een Turtle binnen en heb eerder een Sumo gehad. Ik laat het je weten.

2 likes

Supergoeie Vaderdags actie bij Rob !

http://www.monsterwatches.nl/index.php/product/srp777-j/

1 like

Ik volg dit even want heb een Blumo. Nieuwe turtle staat ook op mijn lijstje.Waar het bloed al niet heen kruipt en kan niet alles hebben. Heb een paar weken de verleiding kunnen weerstaan voor een nieuwe aankoop. Ben benieuwd @anon50762135EV :slight_smile:

1 like

For the record, de Turtle die ik binnen krijg is blauw dus wellicht niet zo handig met jouw Blumo in de combi :wink: