Nu te volgen veiling vintage speedmaster CK 2998

als ik het goed heb gaat deze nu onder de hamer
van barnfind gesproken, als hij echt is tenminste al heb ik er een goed oog op.
Koopje als alles goed is.
http://www.nvlussis.com/nl/d/item/lot-141-175-nalatenschap/herenuurwerk-omega

is dat uw klokje?

neen een vriend had hem een maandje of zo gezien op die veiling en vroeg me of het iets was. ik heb hem es vergeleken op speedmaster101 en ga er van uit dat alles klopt. Ik heb er de centen niet voor dus had eerder al een bescheiden bod uitgebracht in de hoop dat er iemand had overgekeken-)

Naar mijn bescheiden mening in matige staat, met geen originele band, aan de pushers twijfel ik.

vind ze maar eens beter. Ik heb hem gezien hij is in the flesh een stuk mooier dan op deze foto’s

Yoeri toch, nu kan uw vriend het helemaal schudden…
Hier klopt niets van :slight_smile:

Ik heb een heel wat betere gehad. (weliswaar 105,002, maar dat is dezelfde klok).
Maar ach, met de prijzen van tegenwoordig verbaast me niets meer.

waarvan hendrik? Van het uurwerk? Dan beklaag ik de bieders!

Oh, gezien de huidige markt is de eindprijs reeël lijkt me. Zeker als je de veiligkosten nog meeneemt.

Wat is het winnende bod geweest?

EUR 6.000 excl. 21% veilingkosten welke laatste weer verhoogd worden met BTW.

1 like

Ik denk dat hij toch onder de marktconforme prijs is weggegaan niet?

Mijn inziens niet gezien de kwaliteit die ik vanaf de foto kan zien. Zie bijvoorbeeld mijn oude, die ik helaas voor de hausse op de markt heb weggedaan.

3 likes

ik heb er op de kijkdag foto’s van laten nemen door m’n vriend wel met z’n gsm , ik zal ze morgen eens posten.

Als het horloge in het echt veel mooier is, zijn het wel een stelletje oeters bij die veiling. Er zijn mensen die alleen op die foto’s bieden.
Vergeet overigens niet dat de totale kosten voor de koper dus EUR 7,400 euro zijn.

en of het oeters zijn. Ze wisten duidelijk niet waarom het ging. Daarom had ik gehoop hem voor een “prijsje” op de kop te kunnen tikken. Helaas -)

6000, of 7400 is ver beneden marktniveau. Staat was niet top, maar een 2998 doet veel meer dan dit.

1 like

Met dat horloge heb je inderdaad een hele tijd lopen leuren op het horlogeforum. En maar benadrukken dat het echt een hele bijzondere en zeldzame speedy is en dat 5.000 euro (of zoiets dergelijks) echt geen geld is. En je had nog gelijk ook.

Jij hebt spijt dat je het horloge toen verkocht hebt en ik heb spijt dat ik het niet gekocht heb, wat een beauty was dat!

1 like

Mijn troost is dat ik het voor iets meer buiten HF verkocht heb, naar Singapore, wat ik met verzenden en zo doodeng vind. En ik had het je van harte gegund. :slight_smile:

Dit.

Ik zie deze thread nu pas, want anders had ik wel wat mee lopen bieden.

1 like