Omega Only (Deel 2)

Het kan wel, maar mijn Bb58 is perfect op mijn pols. Voor mijn persoonlijke voorkeur is dit net te groot :slight_smile:

1 like

Prachtig!!

1 like

9 likes

11 likes

6 likes

Snel wat Omega’s posten dan maar :stuck_out_tongue:

13 likes

Goeie smaak in ieder geval. :wink: De rechter twee, zijn toch wel echt de twee van de mooiste vintage omega’s. :+1:

1 like

Deze geweldige kanjer even om wat reclame te maken voor het blauwe rijtje… hij staat nog te koop mensen!

4 likes

Als het goed is komt de dogleg 167.005 straks ook nog binnen, maar de post blijkt weer wat vertraging te hebben :persevere:

Ik denk dat ik de arrowhead connie toch net wat mooier vindt dan een dog leg model. Nog een seamaster duiker erbij en je bent helemaal “klaar” :smile:

1 like

De vintage duikers van Omega doen het wat minder voor me, dus daar ga ik niet in investeren. Een cal. 321 chrono met lichte plaat blijft wel op de verlanglijst staan. Voor de rest op vintage vlak zo goed als rust gevonden nu :slight_smile:

De Speedmaster - Constellation lijnen zijn voor mij de leukste modellen om te verzamelen, en nu heb ik de topexemplaren die ik zocht (als de 167.005 straks naar wens is, want dat blijft nog wat afwachten).

1 like

Gaaf ding! Erg geslaagde combinatie!

Mijn collectie van 5 - en nu is 't even goed, geen verdere uitbreiding gepland

De art deco carre van de jaren '30 is NA - later misschien een aparte post

6 likes

Dit is een fijn stel hoor!


10 likes


7 likes

Vraagje, wat is een goede prijs voor een speedmaster prof van 2015-heden? Versie met de grote doos.

Rond de 3200 zou ik zo zeggen, in goeie staat, zoiets? Op staal weliswaar.

1 like

12 likes

Tx,

Vanaf wanneer is de 5 jaar garantie ingegaan?

1 like