Onderzoek over horloges, Uw mening telt!

Beste horlogeliefhebbers,

Ik ben een student Marketing aan de Odisee hogeschool te Aalst(België) en loop momenteel stage bij OMEGA BeNeLux. In het kader van mijn eindwerk voer ik een onderzoek omtrent luxe-horloges. Dit onderzoek staat los van het feit dat ik stage loop bij OMEGA. Voor dit onderzoek zou ik graag interviews/enquêtes afnemen van twee soorten personen:
-Consumenten die reeds een luxe-horloge hebben aangekocht.
-Potentiële consumenten die een aankoop van een luxe-horloge overwegen.

Luxe-horloges in dit onderzoek worden afgebakend met een prijszetting tussen 3000-10.000 euro.

Het onderzoek draait om volgende onderzoeksvraag:
Hoe kan inzicht in de customer journey van luxe-horloges het marketingbeleid van een horlogeproducent verbeteren?

Dit gebeurt aan de hand van een interview/enquête waarbij u een aantal vragen worden gesteld. Deze enquête telt 15 vragen en zal ongeveer 15-20 minuten van uw tijd in beslag nemen. Het is de bedoeling om bevindingen, emoties en verbeterpunten bloot te leggen. In functie van het onderzoek zou ik u willen vragen om op elke vraag zo uitgebreid mogelijk te antwoorden. Enkel op deze manier kan het onderzoek een goed resultaat opleveren. Uw privacy wordt natuurlijk ten alle tijde gewaarborgd, deelname is geheel vrijwillig en de informatie die u geeft is vertrouwelijk en zal ook zo behandeld worden.

Klik op onderstaande link om deel te nemen aan de enquête:

Consumenten die reeds een luxe-horloge hebben aangekocht:

Potentiële consumenten die een aankoop van een luxe-horloge overwegen:

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten

1 like

Ik heb je enquête ingevuld :slight_smile:
Post je hier je bevindingen ook, zou leuk zijn

2 likes

Ook ingevuld, succes.

1 like

Dat zal ik doen! Begin juni mogen jullie de bevindingen verwachten!

Mvg

Joni

1 like

Hier ook ingevuld en groetjes vanuit Ninove :sunglasses:

1 like

Ingevuld! ben benieuwd.

1 like