Onderzoek over horloges, Uw mening telt!

haha dank je, al 10 jaar weg bij de studie :wink:

1 like

Daar heb je een punt. Ik denk dat ik het vooral hóópte :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ingevuld.
Ik ben benieuwd naar de uitslag…

1 like

Dank U!

Mijn beste,

Idem dito!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Bedankt!

ook mijn antwoorden zijn geupload.

1 like

Eens in het jaar komt hier zo’n topic binnen.
Meestal van een of andere student die denk dat hij/zij geld kan verdienen
met weet ik wat voor luchtkastelen.
Eigenlijk heb je een leuk streven maar begin eerst maar eens op de werkvloer bro :wink:
Van de schoolkrant naar miljonair gaat niet meer lukken vandaag aan de dag.

Grt,

Rutte

Bij deze. :slight_smile:

e-mail adres ook ingevuld in het geval je extra toelichting nodig hebt.

2 likes

Of hij moet gewoon aan de eisen voldoen om te kunnen afstuderen :grin:

2 likes

de man die altijd lacht?

Da’s niet per se waar in dit land. Grappig genoeg is upward mobility in landen met een lagere gini index juist groter, en wij scoren in dat opzicht nog best wel redelijk.

En ach, luchtkastelen zijn hard nodig. Zonder dromers geen wezenlijke innovatie, toch?

1 like

Dit topic heeft echt mijn kijk op dit forum doen veranderen. Ik ben een student die gewoon wil slagen voor zijn eindwerk en daarbij beroep heeft gedaan op de goedheid van mensen met dezelfde passie. Zelfs dan krijg ik verzuurde reactie van mensen of commentaar. Als je denkt dat ik het fout aanpak, laat mij dan fouten maken. Op die manier leer ik bij. Ik heb echt geen nood aan negativisme van mensen die ik niet ken. Natuurlijk zijn er een hele boel mensen die mij wel geholpen hebben, deze wil ik echt bedanken! Ik hoop door middel van dit onderzoek mijn studies te kunnen afronden en zal ik daarna verder te studeren of op de werkvloer ‘beginnen’, ‘bro’ ;).

8 likes

@Leblanc
Ach, ik was wat grumpy :grin:
Ik wens je verder veel succes! :+1:

2 likes

das balen dat je die T mist :grin: http://www.dewitt.ch

ook ingevuld

1 like

Ingevuld met veel plezier :slight_smile:

1 like

Dat gevoel had ik nou ook…

Betreft de enquete overigens allen nieuw aangeschafte horloges of ook tweedehands?

Wat ik mis btw is de vraag waarom iemand voor een bepaald horloge kiest…

Ik vraag me af of liefhebbers een representatieve groep zijn als het gaat om horloge-aankopen. In mijn ervaring hebben ze een bovenmatige belangstelling voor de techniek, het verhaal en de geschiedenis van een horloge. Ook verwacht ik dat ze veel gebruik zullen maken van sociale media (zoals dit forum) om hun informatie te halen. Ze zijn, denk ik, niet een doorsnee consument. Hou je daar rekening mee?

Met plezier ingevuld.

1 like

1 topic is representatief? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like