Onderzoek over horloges, Uw mening telt!

Zoals ik al gezegd heb neem ik ook interviews af van doorsnee consumenten. Deze zijn ‘in real life’. Ik had zeer graag met iedereen afgesproken om effectief een interview af te nemen. Maar ik denk dat dit onmogelijk is. Daarom heb ik een aantal interviewvragen opgesteld om online in te vullen. Daarom dat ik uitdrukkelijk heb gevraagd om deze zo uitgebreid mogelijk in te vullen. Dit is enkel aanvullende informatie die bij de ‘in real life’ interviews komt. Het kan me leiden naar nieuwe inzichten en verbetering aan het marketingbeleid, vanuit een perspectief van ‘liefhebbers’ of mensen met een bovengemiddelde interesse. Doorsnee consumenten worden dus zeker niet uit het oog verloren. Al ben ik van mening dat er meer mensen zijn die een luxe horloge (3000-10.000euro) kopen omdat ze belangstelling hebben voor de techniek, geschiedenis van het horloge.

Mvg

1 like

Hahah, ik was toen ook een beetje grumpy :joy:

1 like

Nou, organiseer een HF meeting met daarbij de gelegenheid wat interviews/gesprekken af te nemen. Mensen die de moeite nemen om naar een meeting te komen, willen vast wel tien minuten met jou in gesprek.