Oris Sixty Five 42 mm ->> wat vinden we ervan?

Die heeft dan weer mijn voorkeur. :wink:

1 like

100m was vroeger de standaard, en voldoet (bij een duikhorloge tenminste) voor 99,9% van de duikers, en bij 99,99% van de dragers. Vintage geinspireerde duikhorloges zijn ook voornamelijk voor de uitstraling gemaakt, dus alles meer dan 100m is in feite onzinnig. Zelfde als een helium ventiel op een Omega SM. Heeft totaal geen nut en is pure marketing om zich van de concurrentie te onderscheiden. Op horloges die echt puur gemaakt zijn om diep te duiken is het een ander verhaal.

Deze is echt niet om aan te glurenā€¦

Mmmmm, nu gaat het weer over handel en inruilprijzen enzo. Jammer!

Kvinnum wel mooi eigenlijk. Maar de donkerblauwe vind ik prachtig werkelijk.

Zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Waarbij de mijne de mooiste is uiteraard! :wink:

1 like

Inmiddels zijn deze prachtige Oris horloges normaal verkrijgbaar bij de ADā€™s. Is er iemand die er al een heeft gekocht of van plan is dit te doen? Ik zit nogal op hete kolen om er een te bestellen maar zit nog wat te twijvelen of ik wellicht toch nog even wacht om ergens een gebruikte op de kop te tikkenā€¦

8 likes

Uiteraard.

Ik ga wachten op een gebruikte.

Dus even een jaartje of wat wachten.

Op Oris horloges zijn soms leuke kortingen te vinden.
Mijn plan was om een aquis 2e hands te kopen maar met blackfriday in Duitsland een met mooie korting kunnen vinden.
Succes met de zoektocht, vind dit ook een erg mooi horloge!

Ik vind 'm prachtig! Hupatee op de wishlistā€¦

Ik heb deze in bezit gehadā€¦erg mooi zeker op de stalen band (nagemaakt zoals hij vroeger was)ā€¦

Deze verkocht maar zou ik zeker weer overwegen om terug te kopen dus met een leuke deal ben ik zeker geĆÆnteresseerd !

Ik ben echt een Oris-liefhebber, maar deze duiker kan me echt niet bekoren.

Mooi horloge, ben alleen niet kapot van het gebolde glas.

Onlangs deze aangeschaft. De zilverkleurige wijzerplaat vind ik echt top en zeker in combinatie met leren bandje.

4 likes

Voor mij is net het gebolde glas hetgeen deze reeks zo aantrekkelijk maakt. Zo zie je maar: zoveel mensen zoveel meningen.