Reclamepraatje of toch een kern van waarheid šŸ¤”

Met alle respect: dat lijkt me -zeker technisch gezien - niet het meest belangrijk aan n horloge.

Was dat in 1835 ook niet de slogan van Patek? :slight_smile:ļø:wink:

3 likes

Je zal toen toch maar lid zijn geworden zeg, dan was je nu toch wel dood… :man_shrugging:t2:

5 likes

Reclamepraat.

Nu nog anders niet meer…
Goh… jammer dan. Ik dacht koop er misschien over 3 jaar 1. Not.

1 like

Gelukkig is @junior altijd snel met het maken van een schermafbeelding:

3 likes

Oeps, gemist! Topic mag dus op slot.

1 like

Maar wel heel gelukkige achter-achter-achter-kleinkinderen :rofl:

1 like

Nee, dit is juist mooi! Ik kan niet wachten, dadelijk wordt vast weer

:smiley:

Deze topics kunnen wat mij betreft niet vaak genoeg worden geopend. :relaxed: Ik dacht evenwel dat je het leuk zou vinden om een ander topic erover te zien. Het is niet alsof topics waarbij dit soort onzin ā€˜onzin’ genoemd wordt een naslagwerk zullen vormen waarin alle informatie overzichtelijk bij elkaar moet staan. :man_shrugging:

We moeten ons er alleen bewust van zijn dat we geen foto’s plaatsen waarop het merk zelf de rechten heeft, anders wordt dit straks een DB Miauwtje. :joy_cat: Of is dat juist leuk? :smiling_imp:

3 likes

Mits het lidmaatschap erfbaar is en niet ophoudt bij overlijden…

1 like

Een hele strontkar die open getrokken wordt deert me niet. Maar 2 topics over hetzelfde linkje plaatsen waarover veel (alles?) al gezegd lijkt is ook weer niet nodig.

1 like

Vroeger was alles beter.

Weet ik niet. Wel vaak mooier. Vandaar dat ik ook zo’n liefhebber van vintage ben.

Reclamepraatjes hebben altijd wel een kern van waarheid, hoe klein die kern ook moge zijn.
Zoals iemand die 20% rendement aanbiedt, zegt dat je op de bank geen rente krijgt. Dat is waar :wink:

1 like

Code 41 watches: de praatjes van een sekte, de manieren van een sekte, de producten van een sekte. Kortom: het Ć­s een sekte.

2 likes

downloads

3 likes

ā€œDit is een geschenk uit de hemel voor consumentenā€ :joy: yea right

1 like

Deze zin vind ik echt geweldig :

Regelmatige updates rond geheime projecten

Dan is het dus niet meer geheim

2 likes

Prima klokje hoor heb hem nu 2 jaar. Hij is netjes afgewerkt. Levering was netjes.
En ze hebben inmiddels al wat meer modellen maar die zijn qwa prijs niet te vergelijken meer het eerste model.

Euh? :thinking:

1 like

Ja is gewoon een mooi klokje