Code 41 watches revolutie?

Een Mechanisch Horloge Voor Een Fractie Van De Normale Prijs?? Een Zwitserse Startup Ging De Uitdaging Aan!!!

Ik heb op de koppeling van TS gedrukt om het artikel te lezen. Kan iemand mij een goede virusscanner aanraden? Dit is volgens mij geen horlogemerk, maar een phishingwebsite. Alles aan deze website is onaangenaam en wekt wantrouwen. Ook deze onheilspellende pop-up als je de website wilt verlaten:

image

1 like

Fantastisch die guerilla’s die de markt bestormen!

Valt mij trouwens tegen dat ik deze horloges nog niet naar RLC en een handvol YouTubers zijn opgestuurd “ter review”! :upside_down_face:

“Nee, bedankt! Ik mis liever mijn kans!” :sunglasses:

2 likes

Fake it 'till you make it.

2 likes

Fake it until you become it!

1 like

Computer is virusscanner !!,
Zeker met Windows!

Gaaf, ik ook @W.E. [laatste punt is een leesteken] Kwam dit nog tegen, onderaan de pagina …

:sunglasses:

7 likes

Ik geloofde het niet, dus ik ben het even gaan controleren. Het staat er echt! Mooi man, automatiseren. :joy:

6 likes

Wat ik me nu afvraag. Plaatsen van dit artikel.
Is dit toegestaan wat betreft de forumregels ?

@jur anders maar verwijderen

2 likes

:thinking: …wat zou er mis moeten zijn met het plaatsen van een link naar een nieuw horloge-initiatief? Is het fake? SPAM? Beledigend? Wat is er mis mee?

1 like

Vroeg het me alleen maar af

1 like

yep zoveelste verhaal, ik ken deze van de verschillende Kickstarter campagnes. Daarmee zeg ik niet dat het onzin is qua prijzen maar allesbehalve nieuw. Dit concept bestaat al tijden en is al door vele bewandeld. Het verhaal zal dan ook een reclame campagne zijn voor ze…

Hoe komt men erbij dat we niet graag veel geld betalen voor een goed merk? Het is niet voor niks dat het veel kost. Het is een bekend merk, historie, status, etc

Liever 5k betalen voor een 1 horloge van een gerenommeerd merk dan 5k aan horloges van 10 onbekende merken. En code-lik-me-ballen-41 is nog lager dan onbekend en geen merk te noemen :joy:

1 like

Jamaar W.E, moet je kijken wat je krijgt als je lid wordt!

“Toegang tot ongekende, taboedoorbrekende onthullingen over de horloge-industrie”.
:scream::scream::scream:

Spannend! Onthullingen. Taboedoorbrekend. Taboedoorbrekend W.E!

5 likes

Jij bent gewoon een beetje geschrokken is het niet ? Dacht je een leuke link te plaatsen word er de hele strontkar opengetrokken :joy::joy:

6 likes

Wil niet dat jur er last mee krijgt
Was niet mijn intentie. Alleen delen van info

1 like

Zat nog even op de website te kijken maar die horloges zijn “a dime a dozen” en qua ontwerp denk ik helaas direct aan aliexpress… Geen 760 euro waard in ieder geval

Wij staan schouder aan schouder met Jur.

PS mocht er gezeik van komen, ik weet van niks

3 likes

Dat dus! :slightly_smiling_face:

1 like

Beetje het standaardverhaaltje dat ten tonele wordt gevoerd bij dit soort crowdfunding campagnes:

• Samenzweringstheorie in de industrie? Check
  • Toegang tot geheime informatie? Check
  • Het principe van cutting the middle man? Check
  • Word lid nu het nog kan? Check

Doet me ook denken aan dit pareltje.

Die arme middle men. Ze mogen al geen reparaties meer doen aan horloges van de grote merken, en door microbrands worden ze ook steeds weggeknipt. Wat hebben ze toch misdaan?

1 like