Code 41 watches revolutie?

yep zoveelste verhaal, ik ken deze van de verschillende Kickstarter campagnes. Daarmee zeg ik niet dat het onzin is qua prijzen maar allesbehalve nieuw. Dit concept bestaat al tijden en is al door vele bewandeld. Het verhaal zal dan ook een reclame campagne zijn voor ze…

Hoe komt men erbij dat we niet graag veel geld betalen voor een goed merk? Het is niet voor niks dat het veel kost. Het is een bekend merk, historie, status, etc

Liever 5k betalen voor een 1 horloge van een gerenommeerd merk dan 5k aan horloges van 10 onbekende merken. En code-lik-me-ballen-41 is nog lager dan onbekend en geen merk te noemen :joy:

1 like

Jamaar W.E, moet je kijken wat je krijgt als je lid wordt!

“Toegang tot ongekende, taboedoorbrekende onthullingen over de horloge-industrie”.
:scream::scream::scream:

Spannend! Onthullingen. Taboedoorbrekend. Taboedoorbrekend W.E!

5 likes

Jij bent gewoon een beetje geschrokken is het niet ? Dacht je een leuke link te plaatsen word er de hele strontkar opengetrokken :joy::joy:

6 likes

Wil niet dat jur er last mee krijgt
Was niet mijn intentie. Alleen delen van info

1 like

Zat nog even op de website te kijken maar die horloges zijn “a dime a dozen” en qua ontwerp denk ik helaas direct aan aliexpress… Geen 760 euro waard in ieder geval

Wij staan schouder aan schouder met Jur.

PS mocht er gezeik van komen, ik weet van niks

3 likes

Dat dus! :slightly_smiling_face:

1 like

Beetje het standaardverhaaltje dat ten tonele wordt gevoerd bij dit soort crowdfunding campagnes:

• Samenzweringstheorie in de industrie? Check
  • Toegang tot geheime informatie? Check
  • Het principe van cutting the middle man? Check
  • Word lid nu het nog kan? Check

Doet me ook denken aan dit pareltje.

Die arme middle men. Ze mogen al geen reparaties meer doen aan horloges van de grote merken, en door microbrands worden ze ook steeds weggeknipt. Wat hebben ze toch misdaan?

1 like

Lachen, toch weer (tot nu toe) 28 reacties waar men zich er druk over maakt. :joy::joy:

En daar hebben we de plakmerk reddings brigade. Beetje laat, ben je je scherpte aan het kwijtraken ?

Ik moet ook altijd lachen om Oris!

1 like

Jouw altijd zure opmerkingen interesseren mij (gelukkig) ook geen bal.

1 like

Nou dan doe ik je een like en een kusje geven :kissing_heart:

En het zou heel lief van je zijn als je dat wel wat interesseert.

1 like

Toch alweer goed voor 36 posts op HF…the Buzz goes on…

Na de eerste twee alineaatjes kon ik al niet verder meer lezen :nauseated_face:

Misschien anderen wel! Vrijheid blijheid!

Mening is duidelijk, met 3 man een miljardenindustrie omgooien. Die kans is klein.

Dus, uiteindelijk toch een Swatch of een Seiko 5 voor die prijs?