Misschien interessant voor jullie
Ik heb het artikel toch wel met veel interesse gelezen
Ben benieuwd naar jullie meningen ?
Misschien interessant voor jullie
Ik heb het artikel toch wel met veel interesse gelezen
Ben benieuwd naar jullie meningen ?
Mijn mening, lul verhaal nummer zoveel over het anders aanpakken.
Ik snap niet dat dit nog enige aandacht krijgt, wij gaan het helemaal anders doen slap marketing gezever.
Alleen al de volgende tekst doet mij rillen :
In de afgelopen maanden is de Zwitserse horloge-industrie compleet op zijn kop gezet door een kleine lokale startup die besloten heeft om het traditionele horlogemaken te revolutionaliseren.
CODE41 is het merk waar iedereen over praat en dat nu al een buzz heeft gecreëerd in de internationale pers.
Inderdaad, die bla zie je heel veel langskomen bij al die microbrands die het wel even willen proberen in een verzadigde markt. Skippen van distributeurs en transparantie van kosten, standaard Kickstarter tekst.
Volgende week weer een horloge maker te koop op MP???
Code failliet
CODE 41 bedankt voor dit vermakelijke stukje leesvoer.
Nou ze zijn gelukkig wel compleet transparant over hun geheime zaken.
Dit was weer 1 minuut van leven die ik nooit zal terug krijgen
What a bunch of baloney. Er zijn prima Zwitserse mechanische horloges te vinden onder hun prijs. En als het gaat om een goedkoop betaalbaar mechanisch horloge; op ali zijn ze voor een appel en een ei te vinden…
Wat is dit nou weer? Welk marketingorakel heeft dit pareltje in elkander georigamid (taalnazi’s, waag het eens)
Misleidend. Lijkt wel een Forex of Palminvest advert. Aanklagen die zooi
Gebakken lucht. Ik snap niet dat mensen nog met dit standaard tell-sell marketing gewauwel aan durven komen. Tenenkrommend!
‘Regelmatige updates over de geheime projecten van het merk’
Zouden ze een airfryer hebben?
Een Mechanisch Horloge Voor Een Fractie Van De Normale Prijs?? Een Zwitserse Startup Ging De Uitdaging Aan!!!
Ik heb op de koppeling van TS gedrukt om het artikel te lezen. Kan iemand mij een goede virusscanner aanraden? Dit is volgens mij geen horlogemerk, maar een phishingwebsite. Alles aan deze website is onaangenaam en wekt wantrouwen. Ook deze onheilspellende pop-up als je de website wilt verlaten:
Fantastisch die guerilla’s die de markt bestormen!
Valt mij trouwens tegen dat ik deze horloges nog niet naar RLC en een handvol YouTubers zijn opgestuurd “ter review”!
“Nee, bedankt! Ik mis liever mijn kans!”
Fake it 'till you make it.
Fake it until you become it!
Computer is virusscanner !!,
Zeker met Windows!
Ik geloofde het niet, dus ik ben het even gaan controleren. Het staat er echt! Mooi man, automatiseren.
Wat ik me nu afvraag. Plaatsen van dit artikel.
Is dit toegestaan wat betreft de forumregels ?
@jur anders maar verwijderen
…wat zou er mis moeten zijn met het plaatsen van een link naar een nieuw horloge-initiatief? Is het fake? SPAM? Beledigend? Wat is er mis mee?
Vroeg het me alleen maar af