RobertGerard

Maar Jur zegt net dat worden gevlagd niks heeft te maken met je trustlevel.

Ik weet het.

Geen sixpack maar een fustje dus…:wink:

O wacht jij maakte hem al. Ik moet wat sneller en actiever in dit soort topics zijn!

2 likes

Ik zou zeggen, wat meer ad rem.

@jur, @Jurgen verschilt van mening. En dit was volgens mij wel een dingetje bij RobertGerard.

Dat heb ik gelezen ja. Maar Jur zal het wel weten neem ik aan :slight_smile:

Geen idee, als twee moderatoren van mening verschillen. Het lijkt de echte wereld wel. :slight_smile:

Dat denk ik van Jurgen ook, toch heeft een van de twee maar gelijk :thinking:

Ik keek bij mijn eigen trustlevel en daar staat “normaal”. Ik zie nergens een trustlevel 1, 2 of 3. Is dat een andere categorie?

Daar had ik even over heen gelezen dat Jurgen dat zei :upside_down: Men roept wel vaker gewoon wat natuurlijk maar Jurgen is niet zo maar iemand.

Heb hetzelfde meegemaakt! Dus het verhaal van @Jurgen lijkt mij toch zeer aannemelijk!

1 like

Volgens mij gelden gewoon die algemene regels (kwamen laatst in het Engels ergens voorbij) en dan kun je dus op basis van vlagjes worden teruggezet.

1 like

Mij ook hoor, er zijn hier wat leden die veelvuldig actief zijn maar wel TL 2 zijn. Maar goed, vermoedens zijn wat anders dan feiten. Misschien dat bv bij mij mijn vrijwillige ban van vier maanden dan een extra rol speelt. Dus niet an sich, maar wel extra bij diverse vlaggen.

1 like

Heb er nog geen nacht minder om geslapen hoor mbt mijn trustlevel… ik doe toch wel wat ik leuk vind :wink:

2 likes

Oh, dat heb ik ook. Ik kan een topic titel niet aanpassen. Wat een drama. Wat me wel ergert is het idee van stiekeme vlaggers. Ikzelf ben een stiekeme drinker, maar dat moet kunnen.

4 likes

Stiekeme drinkers hebben we hier wel meer :wink:

1 like

Je moet je wel gedragen he boefje. We hebben je nodig op HF te komende tijd.

1 like

Wa bedoel je tijvenwintigvien?

3 likes

8 likes