RobertGerard

Watskeburt? Ik zag op Uhrforum een Orient Star Classic te koop staan en ik wilde vragen of hij de verkoper was. Maar ik kan hem geen PB sturen?

3 likes

Ik meen mij te herinneren dat hij is vertrokken…z’n account is dacht ik ook opgeheven.

Niemand weet precies waarom…ik persoonlijk vind het sneu dat ie weg is :disappointed_relieved:

5 likes

Ja, inderdaad erg jammer. Hij werd vaak gevlagd en wist niet door wie of waarom. Met name zijn posts over bijzondere verschijningen vond ik altijd erg vermakelijk.

14 likes

Zou een verlies voor het forum zijn, hij heeft heel veel bijgedragen. Jammer.

12 likes

Ik miste zijn nieuwsflashes al…niet op vakantie dus. Zonde!

EDIT: deja vu?

https://www.horlogeforum.nl/t/robertgerard-moet-terug/49381

3 likes

Misschien een jaarlijks terugkerend ritueel.

Misschien dat een moderator hier iets vanaf weet en wil delen?
Ik snap dat niet over ieder lid dat vertrekt, dit gecommuniceerd zal gaan worden. Maar iemand die meer dan 50% van de nieuwe topics per dag maakte, en die vertrekt, dat valt op…

5 likes

Was hij niet even actief onder een pseudoniem? Weet niet of dat nog het geval is.

Ik miste hem ook, al was hij niet helemaal my cup of tea…
Op dit forum zou voor iedereen een plekje mogelijk moeten zijn!
Vlaggers zijn imho trieste figuren die mi. niets toevoegen aan dit eens zo leuke forum…

Omdat het een liefhebber van Russen was en om dit topic van wat plaatjes te voorzien …




16 likes

…en dit topic over het onderwerp vd dag is er ook nog…

1 like

RobertGerard: come back, please!

12 likes

Ik zie geen enkele reden waarom de goede man weg zou moeten. Hem veelvuldig vlaggen begrijp ik ook niet. Hij komt/kwam altijd met leuke nieuwigheden. Niets mis mee. Als hij weg is/blijft vind ik dat erg jammer.

12 likes

Ik mis hem ook al een tijdje, niet alleen voor zijn inbreng qua horloges maar ook onze gezamenlijke interesse in klassieke muziek.
We hebben samen d.m.v. pb’s heel wat afgekletst over diverse uitvoeringen van diverse stukken muziek, jammer dat hij weg is.

groetjes Lenno

5 likes

Ik zou zelf zeer graag een reactie zien van de HF mods. Al is het alleen maar een kort bericht over wie de beslissing heeft genomen.

Indien Robert zelf heeft besloten HF te verlaten, dan is dat zijn beslissing, en weten wij voldoende.

En indien hij is geband…dan weten we in principe ook genoeg. Meer tekst&uitleg is niet noodzakelijk (want er is toch niets aan te doen of te veranderen).

@Jur … is er wellicht iets dat jij kunt aangeven over het vertrek van RG? Ik zou het zeker kunnen waarderen :thumbsup:

11 likes

:disappointed:

1 like

EĂ©n van de eerste namen die ik veel voorbij zag komen toen ik net begon op het forum. Ik kreeg al meteen de indruk dat hij veel verstand van vintage horloges had, en vroeg hem iets over een Pontiac.

Jammer dat hij weg is inderdaad, de posts over bijzondere horloges waren leuk om te lezen.

3 likes

Zou fijn zijn als de beste man weer terug zou komen. Altijd weer een verrassing als je zijn topics opende, welk nieuw horloge je te zien zou krijgen.

Dus beste RobertGerard, doe eens gek en kom gewoon terug joh.

6 likes

Wie is RobertGerard?

2 likes

:astonished: :wink:

Onze huisleverancier van klokjesnieuws…:slight_smile:

2 likes

Gewoon met vakantie misschien?