Uhrforum contact

Geachte mede liefhebbers,

Ik heb een mooi horloge gezien op uhrforum maar heb helaas zelf geen account.

Is er iemand die mij kan helpen om in contact te komen met de verkoper?

Bij voorbaat dank,

V

1 like

En een account aanmaken? Of is dat geen optie? (Ik ken dat forum verder niet hoor!)

Helaas geen open forum…

Hoi…stuur mij je e-mailadres per PB en over welk horloge het gaat en de accountnaam van de aanbieder, dan zal ik hem een berichtje sturen dat je geïnteresseerd bent…Zit wel in de nachtdienst dus kan vanavond pas berichtje sturen.(heb je Paypal?, gebruiken de duitsers veel en werkt ook heel snel)

1 like

Registratie voor mij liep gesmeerd! Wat argumenten gegeven waarom je een goede aanvulling zou zijn, et voila!

1 like

Ik had een heel verhaal geschreven maar werd doodleuk geweigerd.

1 like

Idem hier, werd ook geweigerd … en zonder opgaaf van reden. Wel jammer, er is regelmatig iets leuks.

Idem

Ik ook vandaar het verzoek…

Ik had nog wel zo’n mooi verhaal geschreven dat ik bij een bank werk en dat ik op zoek ben naar erfgenamen. Paar flinke bedragen erin gezet en door Google translage gehaald. Misschien toch maar een ander verhaal proberen de volgende keer.

4 likes

Ik had aangegeven dat ik hier op het forum zit en een horloge had gezien op uhrforum dat ik graag wilde kopen. Account werd op basis daarvan gewoon goedgekeurd.

Volledige willekeur dus (naar het zich laat aanzien).

Het is een mooi forum maar de beheerders zijn tamelijk hufterig van aard. Nadat ik een forumlid zonder account hier heb doorverwezen naar een verkoper werd mijn account verwijderd wegens “Betrugsverdacht”. Ik heb netjes gevraagd om enige toelichting, maar geen reactie. Belachelijk!

Edit: Via dit forum werd mij ook duidelijk waar de term “taalnazi’s” vandaan komt. Van dit forum; zie registratiepagina:

“Wer auf Interpunktion, Groß- und Kleinschreibung verzichtet, wird ebenfalls nicht aufgenommen”.

Ik zeg boycotten dat stelletje malloten :slight_smile:

Groeten,

Tecco

1 like

In dat geval, mocht iemand Ukraine a.k.a. Marino zoeken: op het uhrforum ga je hem niet vinden.

15 likes

Het is wel een site met groot 2e hands aanbod. Met 80 miljoen inwoners een iets grotere markt dan hier.

1 like

Ik heb een tijdje terug heel net verhaaltje in het Engels gedicht (mijn productieve Duits is niet helemaal vlekkeloos) en die werd wonderwel geaccepteerd. Ik snap het nog steeds niet. :wink:

2 likes

Je moet voor aanmelding Duitse roots hebben of van Bratwurst houden.

2 likes

Doe je goed, ik had een net verhaal in het Duits, maar geweigerd. Is al een paar jaar geleden en sindsdien er geen aandacht aan besteed.
Mocht er een keer iets moois staan, dan weet ik zeker dat er op dit forum best wel wat welwillende mensen zijn die kunnen helpen. :slight_smile:

1 like

Wir hilfen sie gern! :thumbsup:

1 like

Sie :joy::joy:

5 likes

Ik drukte op antwoorden terwijl ik dacht :‘Oh wacht, hoofdletter’. Je m’excuse.

1 like