helfen Ihnen ?
Mijn ervaring met het Uhrforum zijn ook niet erg goed, de acceptatie ging zeer goed en snel, ik had nl. een horloge gezien en na acceptatie ook gekocht, maar toen ik een paar fotoâs plaatste werd ik volledig afgebrand, fotoâs zouden niet voldoen aan de eisen van Uhrforum, ik had een Seiko MarineMaster gefotografeerd in een werk omgeving, dus zaten er vlekken op het glas en band. ik toen een aardige bak âs tâ over mij heen gekregen, dus nu kijk ik er alleen nog op en reageer nergens meer op!!
Hoe fotoâs plaatsen daar werkt is echt kl#teđâŠal een paar keer fotoâs op zân kop geplaatst en krijg ze dan maar eens snel erafâŠuren mee bezig geweestâŠpffff.Maar inderdaad veel meer horloges worden daar aangeboden.Heb bij aanmelden een stukje geschreven en google translate er op los gelaten voordat ik het plaatsteđ
Tot nu toe gelukkig geen problemen gehad, maar ben redelijk zu hause in Duits.
Serieus ?
Ik zie dat Marino inmiddels is geschorst en dat account ook een andere naam heeft. Nu ben ik toch even benieuwd of iemand de reden weet.
Ik heb als argument gegeven, mbv google translate, " ik houd van horloges, kijk er graag naar, en laat ze graag zien, ook hoop ik mijn Duits te verbeteren op de site" . Dat was genoeg om toegelaten te worden.
Ik heb er overigens nog nooit wat gekocht, wel 1 keer een bod gedaan. Ik volg wat verschillende topics in het âUhrencafeâ en post zo nu en dan een foto.
Ik vind het vreemd dat verschillende mensen aangeven op de site te willen voor het horlogeaanbod op de âMarktplatzâ, terwijl mensen die zich hier melden voor alleen koop en verkoop bijna gelyncht worden omdat het hier geen marktplaats is en deze site bedoeld is voor liefhebbers ?
Bij liefhebbers is het toch vaak een komen en gaan van horloges en in Duitsland is het aanbod toch wat groter.
Heb zelf ook al 2 x een horloge via UF gekocht terwijl ik voor het lezen en posten toch meer hier actief ben. Ik vind het dus niet raar dat men ook graag op UF wil worden toegelaten.
Dat mag
Iets met bedreiging volgens mijâŠ
Ik ben ook wel benieuwd waarom RobertGerard vertrokken is, profiel is ook verwijderd volgens mij.
Pieter.
Ooh, wist niet dat hij weg was.
Vond je het niet opvallen dat er veel minder topics aangemaakt werden? Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd is.
OT: zelf wel lid van uhrforum. Aangemeld en vrijwel direct geaccepteerd
RG weg? Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Is Robert Gerard dezeflde persoon als Ukraine aka Marino aka Martijn?
Ja het was vrij rustig op het forum, maar ik dacht dat het met de vakantie te maken had
Ik dacht ook al ik mis iemand. Zocht daarom even naar zijn account en zag toen dat hij geschorst is.
Wat mij betreft missen we er niet veel aan. Veel vage verhalen en dikdoenerij.
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Ik dacht dat op te maken uit de post waarop deze reactie mijnerzijds is gegeven maar ik hoor ook uit andere betrouwbare bron dat dit waarschijnlijk niet het geval is.
Ik ken RobertGerard verder ook niet dus niets negatiefs over deze persoon van mijn kant.
Hum, ik miste de dagelijkse berichten al, vond het op dit forum altijd een prima kerel⊠iemand enig idee waarom hij vertrokken is?
Btw herinner me een dergelijk vertrek ook al van een aantal jaar geleden, geen idee meer waarom dat was, maar hij is daarna toch weer teruggekeerd.
https://www.horlogeforum.nl/t/robertgerard-moet-terug/49381
Maar waarom die nu weg is, is mij ook onduidelijk! Waarschijnlijk toch een ban, gezien zijn account ook aangepast is.