Volgens mij was er de laatste tijd veel gedoe om het vlaggen van zijn posts.
Marino heeft een ban maar RGās account is opgehevenā¦dit gebeurt volgens mij enkel op eigen verzoek
Heeft tie idd eerder gedaan.
Ondergetekende heeft de aanvraag gewoon nog een keer ingediend. 3 keer raden⦠Oke, 3 keer raden is misschien wat veel. Maar het komt erop neer dat ik vanaf vandaag ook het Uhrforum op mijn CV kan bijschrijven. De beoogde Tudor chrono is inmiddels āreserviertā maar Sie machen meine pissen nicht mehr lauwarm.
Ik vind het persoonlijk in ieder geval erg jammerā¦ik vond Robert een fijne gozer en zān posts altijd ok en vaak interessant.
Ik deel je mening, daarnaast bepaal je zelf wat je leest.
Hier ook gewoon lid van Uhrforum.
Ik heb al moeite met goed Nederlands, laat staan , Engels of Duits.
Maar ben lid geworden zonder problemen, Het zit m denk ik niet in de Correcte spelling of zins opbouw op het Urhforum, Maar vooral niet tehoog van de toren te blazen, Simpel ik ben een liefhebber en kom graag leren en mijn hobby delen was voldoende. Een beetje zoals @Boetje zegt.
Wie kan mij vertellen wat op Uhrforum [Verkauf - Tausch] betekent
Google translate word ik ook niet veel wijzer van.
Verkoop/ruil
Ik vermoedde dit al maar vanwege ontbreken ruil info twijfelde ik.
Thx
Als er bij een verkooptopic Verkauf oder Tausch staat, is het aan jou om een inruilobject aan te bieden. Daarom staat er geen info bij, want de verkoper ruilt niets anders dan het aangeboden horloge.
Toen ik dit topic las dacht ik: ik ga de uitdaging aan. Ik meld mij eens aan bij die club.
In mijn beste Duits (weet niet of dat wat uitmaakt) gaf ik o.a. aan dat ik graag met medeliefhebbers wil discussiƫren over horloges en dat ik nuttige bijdragen wil leveren (Klopt natuurlijk ook wel).
En ja hoor, ik ben door de ballotage commissie. Mailtje met mededeling:
Benutzerkonto bei UhrForum freigeschaltet! Dein Benutzerkonto bei UhrForum wurde aktiviert.
Nou zeg, ze zijn echt streng! Ik heb die regeltjes nog niet kunnen vinden, maar je zult wel gelijk hebben.
Bedankt voor de tip !
keine Scheisseā¦