Show hier je horloges met LCD en LED display

kewl een ssq, zie je niet vaak!!! :slight_smile:

1 like

Klopt helemaal @RobertGerard

2 likes

Erg lang onderweg geweest, maar het wachten waard. Hij is gewoon helemaal nieuw. Geen krasje te bekennen😀

13 likes

Gaaf hoor. Blijft ie in het doosje of ga je m echt dragen?

Vandaag weer verder gegaan met het Speedmaster projectje. Helaas zonder veel resultaat :pensive: Er is een probleem met de pusher die gewoon niet los wil komen. Ik kan dus nu de tijd niet verzetten, dat is het voornaamste probleem. Ook kan ik de chrono niet gebruiken dus. Ik heb geen idee wat ik verder nog kan proberen om die pusher los te krijgen…

A: Zit vast en werkt dus niet
B: Werkt perfect
C: Zit ook vast en werkt niet
D: Wel in te drukken maar gaat niet terug naar zn originele positie
Corrector: Werkt goed

2 likes

cola?

1 like

Jammer! Nog steeds geen leven in - anadigi Dual Time Chronograph met heel veel draaguren

1 like

Hij is mooi🖒😄

1 like

RaRa welk merk is dit?:blush:

2 likes

Ik dacht dat het mijn “beater” zou worden, maar daar is hij te gaaf voor vrees ik.

3 likes

Alba?

1 like

Bijna…🖒😎

3 likes

Vandaag nieuw binnen gekregen, een Seiko 0439-4009 met originele band (B301). Uit 1977 en duidelijk een zwaar leven gehad. Ik hoop dat ik alle butsen en krassen er uit krijg. Het glas is plexi, dus daar moet ik een eind mee komen.

Het horloge was natuurlijk dood, het heeft volgens info jaren in de lade gelegen. De batterij zat er nog in en was zo te zien (en te ruiken) net gaan lekken, maar het werk was nog niet aangetast en ziet er uit of het zo uit de winkel komt. Alles zorgvuldig schoongemaakt, nieuwe batterij er in en… lopen!!! Alleen zit een van de pushers muurvast, dus kan ik hem niet instellen en is de achtergrond van het display een beetje roodachtig gekleurd.

Dus een projectje, maar ik ben er erg blij mee.

3 likes

Hier nog een M159-5000 waarvan het schermpje kapot is. Horloge werkt wel want je ziet de getallen licht.
iemand belang bij ? Vind onzin om er een apart topic voor aan te maken :slight_smile:

2 likes

klinkt alsof het wel goed gaat komen. Apart model ook dus m.i. de moeite waard - succes!

1 like

Een Steve Job’s horloge als je de webinfo mag geloven - moet toch een prikkel geven om op te knappen! Ik heb vrijwel dezelfde geloof ik

1 like

Mooi als je dat kan…🖒😊

1 like

Steve jobs had een M159 5028 of 5029 van wat ik op internet gelezen heb.

1 like

och - wat scheelt 't :wink:

7 likes

Ik heb niet zoveel verstand van Seiko’s, laat staan digitale dus ik weet het niet :slight_smile:
Voor een paar tientjes stuur ik hem op. Zeg 30 euro

2 likes