Retour…linea recta!
Ga je anders echt spijt van krijgen.
Retour…linea recta!
Ga je anders echt spijt van krijgen.
Weet niet of het al genoemd is maaruh terug die handel.
Ik zal hem ook terugsturen. Zo’n stip kan gewoon niet. Zeker niet voor dat geld
Het feit dat het je opvalt zegt genoeg. Terug. Op zich
Bieden ze een nette oplossing.
Dit vind ik erg vreemd?
Je hebt gewoon domme pech. Had ik met mijn Damasko. Dat is vervelend maar het gaat weer over. Bij mij was uiteindelijk de blijdschap bij ontvangst niet minder. Maar wel uitgesteld ja. De kunst is de ergenis van het wachten te temperen door de blijde verwachting te koesteren.
Had je deze draad niet gezien? Vader gaat op stap
Niet eens over nadenken, terug dus!
Je zult het altijd blijven zien en misschien nu niet maar in de toekomst gaan ergeren.
Stel dat je zn mooie klok in gaat ruilen of flipperen (bijna ondenkbaar bij deze Sinn) is dit een waardevermindering.
Dus terug en daarna volop van genieten.
Groet Bram
Idd, zeker terugsturen. Heb het zonet zelf gehad met een Roamer, 2 a 3 stofjes op de plaat ( of opgedroogd vocht, moeilijk te zeggen). Heb het een aantal dagen geprobeerd te negeren maar uiteindelijk toch teruggestuurd.
Was wel 6 weken weg maar uiteindelijk toch beter zo
Zit er recht voor 14:00 uur index ook een klein vlekje of zie ik dat verkeerd?
Dat is een stofje op het glas. In eerste instantie dacht ik dat de beschadiging op de dial ook zoiets was, tot ik het glas eens goed oppoetste.
Maar even serieus, Sinn wil/gaat niets compenseren? Je hebt hem rechtstreeks nieuw bij Sinn gekocht?
Nope, terugsturen is de enige optie (op hun kosten). Willen eerst zien wat precies het is.[quote=“jeroenderee, post:41, topic:105649”]
Je hebt hem rechtstreeks nieuw bij Sinn gekocht?
[/quote]
Jep. Vind het ook nogal schraal, zeker aangezien ik mijn horloge weer een paar weken kwijt ben.
Dan zou ik zeggen dat je gebruikt maakt van je recht koop op afstand. En daarna een nieuwe order indienen. Volgens mij is dat het snelste. Natuurlijk van de zotten dat ze dit horloge gaan repareren (wat mogelijk lang duurt).
Mag ik ook zeggen dat ik de speling tussen lug en endlink aan de ruime kant vind op de foto? Sinn staat toch bekend om haar uitmuntende kwaliteit dacht ik…
Stipje kan voorkomen, snap wel dat ze niet compenseren. Als ze je een andere voor in de plaats gaan geven is dat prima toch?
Ja klopt, dat vind ik ook niet zo’n probleem. Meer dat ik nu weet hoe fijn het horloge is en dat het weer weg moet.
Als. In de mail van Sinn stond letterlijk:
In regards to the white spot: if it’s irritating you too much you will need to send it back. We would send a return slip via regular airmail which you will use to send it via UPS. Then the watch needs to be received and checked. Please note that the procedures will take some time.
Kan ook zomaar zijn dat ze gaan repareren.
Ik zou van zo’n zin al redelijk narrig worden.
Same here
Terug ermee!
Je hoort mij niet zeggen dat ze je aan je lot overlaten, maar ik vind het wel een gemiste kans van Sinn. Als ze dit klantvriendelijk op hadden willen lossen, zouden ze vragen om jouw exemplaar terug te sturen en tegelijkertijd een nieuw exemplaar aan jou verzenden.
Zo zou het idd moeten!