Sinn terugsturen of zo laten

Nope, terugsturen is de enige optie (op hun kosten). Willen eerst zien wat precies het is.[quote=“jeroenderee, post:41, topic:105649”]
Je hebt hem rechtstreeks nieuw bij Sinn gekocht?
[/quote]

Jep. Vind het ook nogal schraal, zeker aangezien ik mijn horloge weer een paar weken kwijt ben.

1 like

Dan zou ik zeggen dat je gebruikt maakt van je recht koop op afstand. En daarna een nieuwe order indienen. Volgens mij is dat het snelste. Natuurlijk van de zotten dat ze dit horloge gaan repareren (wat mogelijk lang duurt).

Mag ik ook zeggen dat ik de speling tussen lug en endlink aan de ruime kant vind op de foto? Sinn staat toch bekend om haar uitmuntende kwaliteit dacht ik…

Stipje kan voorkomen, snap wel dat ze niet compenseren. Als ze je een andere voor in de plaats gaan geven is dat prima toch?

Ja klopt, dat vind ik ook niet zo’n probleem. Meer dat ik nu weet hoe fijn het horloge is en dat het weer weg moet.

Als. In de mail van Sinn stond letterlijk:

In regards to the white spot: if it’s irritating you too much you will need to send it back. We would send a return slip via regular airmail which you will use to send it via UPS. Then the watch needs to be received and checked. Please note that the procedures will take some time.

Kan ook zomaar zijn dat ze gaan repareren.

Ik zou van zo’n zin al redelijk narrig worden.

2 likes

Same here

Terug ermee!

Je hoort mij niet zeggen dat ze je aan je lot overlaten, maar ik vind het wel een gemiste kans van Sinn. Als ze dit klantvriendelijk op hadden willen lossen, zouden ze vragen om jouw exemplaar terug te sturen en tegelijkertijd een nieuw exemplaar aan jou verzenden.

5 likes

Zo zou het idd moeten!

Daar zou ik me dood aan gaan ergeren. Terug dat ding. :slight_smile:

Precies, ik kreeg echter dit bericht: It will take another few days for you to receive the return slip. After you post it it will take at least a week to arrive here at the correct person. Then it needs to be checked……and this depends: can take 2 hours or a week…… then it needs to be decided what will be done.

Beetje jammer.

Krijgen ze zoveel gemankeerde horloges terug dan?

Je kan niet meer je geld terug krijgen? Ik zou namelijk als ik dit lees nooit meer iets met een merk met zo’n service te maken willen hebben. Hoe mooi het uurwerk ook.

Ps wat ook nog wel eens kan helpen is een wat formelere klachtbrief sturen. Moet je wel zorgen dat iemand anders die krijgt. Via LinkedIn de ceo even opzoeken bijvoorbeeld :blush:

1 like

En er is weer een reactie van Sinn:

There was no spot to be seen when the watch arrived with us, but nevertheless they exchanged the complete dial – therefore it took that long. The watch will be resend this week.

Bijzonder verhaal, die stip is toch duidelijk te zien op de foto’s. En waarom vervang je dan toch de wijzerplaat…

Maar het goede nieuws is…hij is bijna weer onderweg.

5 likes

Brilletje niet op denk ik.
Maar fijn dat er nu schot in zit!
:+1:

Het kan een los deeltje zijn geweest wat zich na vervoer weer op een hele
andere plaats kan bevinden.
Maar iig fijn dat het geregeld is!