Speedmaster Only

Uiteraard is het geen panda, maar een reverse panda. Een panda heeft een witte plaat

Zag deze post op insta voorbij komen, wellicht de gouden tip voor het perfect op maat zetten van de stalen band

Edit:

Zie dat een insta link delen niet echt lekker werkt…dan maar een screenshot van de post

Even mijn bijdrage aan de ode aan de speedy als bandenswapper afgelopen dagen… Wat staat hem níet? :heart_eyes::muscle:t2:


11 likes

Of de 1171 maar dan met de 676 endlinks zoals in de video

1 like

Nou, die mesh is wel op het randje hoor… :wink:

1 like

Geen nieuws, is al heel veel over geschreven op HF. Zoek maar even.

De combi sluiting/end-links loopt tegenwoordig trouwens aardig in de papieren, Omega heeft de prijs lekker opgeschroefd.

Uhm, voor mij alles behalve de standaard band. :rofl:
Godzijdank heb je de ‘normale’ stalen band er ook tussen staan, … al dat geklooi met bandjes. Gewoon origineel, zoals Omega het verkoopt. Lekker! :sunglasses:


Part of the family now :slight_smile:

17 likes

Haha, ja die mesh is niet onomstreden :joy::joy:. De meningen lopen uiteen zullen we maar zeggen, ik ben er nou eenmaal weg van :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier!! :+1:

Gefeliciteerd :+1:

Welcome! :sunglasses:
Veel draagplezier.

17 likes

No way :heart_eyes:

Jaloers. Voor mij dé Speedy.

1 like

Dacht dat je in het Rolex Explorer draadje zat te kwijlen… Ga daar eerst maar eens kijken. Weet je het zeker?

1 like

Ik weet het zeker.

Voor mij dé Speedy. Maar deze zal ik nooit meer aanschaffen. 2 jaar geleden misgegrepen oo n splinternieuwe voor 3k, daar kom ik nooit meer overheen. :grimacing:

Ik doet 't met de gele Schumi. :ok_hand::+1:

2 likes

Dat was nog een lekkere prijs voor een TinTin… :star_struck: Er staat nu een zo wat nieuwe te koop bij Crownguard voor dik 7K. Toch lijkt me dat rood niet makkelijk overal bij te dragen.

Ja of gewoon op HF zelf te vinden :wink:

Lume, lume, lume, let me hear you say wayo…Wayo!
Al de lume bewonderd in het donker? :wink:

20 likes

Vanochtend nog :wink:

1 like

Sorry!!

Zover was ik nooit gekomen, heb hem zelf op leer en las alle verhalen hier dus vandaar!!

Maar zal de volgende keer beter het forum afzoeken voor dat ik een post doe! goed :wink:

1 like