Tudor, a poor man's Rolex?

Get a life

Ik citeer graag een grote filosoof, maar in dit geval laat ik 'm graag zelf aan het woord…

BTW, Wristwatch check. OH NO!!! A Tudor Heritage Black Bay Blue. Armzalig ding opeens :joy:

1 like

Sorry Thuur, ik zal je niet meer plagen. Je horloge is heus heel mooi! :slight_smile:

Toch altijd weer grappig dit soort “discussies”.
En wat het helemaal hilarisch maakt is dat TS (ten tijde starten topic) niet leek te weten dat Tudor van Rolex is.
:slight_smile:

1 like

Haha idd, wist ik echt niet :smiley: maar al doende leert men ey, ik schaam mij niet voor mijn n00bheid op het gebied van horloges :smile:

Dat merken we :wink::innocent:

2 likes

Na een heel lang topic waarbij je vooral koppig je eigen zin doordrijft is het antwoord heel simpel; JA.

Typische rookie fout, nemen we je niet kwalijk. :wink: Kijken hoe je over Tudor denkt over pakweg 5 jaar.

Als je dat nu een paar uur eerder was gaan doen, had je er alweer eentje verdiend :wink::ok_hand:t3:

Ik stel voor dat we dit topic verder negeren of nog beter het topic sluiten…
Alle inhoudelijke argumenten zijn inmiddels gedeeld, ieder heeft recht op de eigen mening

Er zijn andere zaken in de wereld die ewellicht de aandacht vragen ipv een “rookie” die zich bewust van de domme houdt

… Is voor het eerst dat ik me irriteer aan een medelid vanwege de gespeelde onschuld …
Ja TS hebt gelijk het is immers jouw gevoel en nu doro met het echte leven

4 likes

Je kan jezelf ook de vraag stellen óf je wel een Rolex nodig hebt/wilt bij het zien van al dat moois van Tudor.

2 likes

Tsja ik mis toch wat argumentatie hier… Sorry :smile:
Ik merk dat veel mensen veel roepen maar mijn beeld van een net-niet Rolex nog steeds staat?

Je koopt ook geen audi/VW omdat je eigenlijk een porsche wil hebben maar die audi/VW zijn goedkoper… Audi/VW zijn op zich toch ook mooie wagens?! Zo maakt Rolex ook onder submerk Tudor mooie klokkies, toch?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Klopt, maar een VW gaan rijden en zeggen dat dat een Audi is… Mwoah

Nee nee nee nee nee :smiley: het begon ermee dat ik een net-niet gevoel heb, bij die Tudors die op Rolexen lijken, maar geen Rolex zijn want afwijken op bepaalde punten. Goed, daarin kan ik de enige zijn.

Ik snap ook, nogmaals, dat mensen Tudor een tof merk vinden, want het zijn kwalitatief goede en mooie horloges.

Maar de discussie ging op den duur niet meer over dat gevoel (want daarin ben ik volgens mij een van de weinigen) maar men probeerde mij te overtuigen van waarom men een Tudor koopt, en hoe goed hun producten zijn.

Maar ik blijf vinden: die bepaalde modellen zijn goedkopere, b-varianten van de ‘echte’ Rolex.

Én volgens mij had ik ergens één medestander gevonden, die Chowmonkey. Maar misschien is die al gesneuveld in de strijd:grin:

Er worden continu appels met peren vergeleken door de TS. Beetje vermoeiend en irritant zelfs!

Anderen geven uitgebreide antwoorden met feitelijke informatie die de TS dan weerlegt met een ***antwoord…

Even gericht aan TS: Dat je niet alles weet over horloges of een bepaald merk geeft helemaal niets. Weet ik namelijk ook niet! Maar ik mag toch hopen dat je ouders je wat meer respect naar anderen hebben bijgebracht…ook hoop ik van harte dat je het verschil goed weet te onderscheiden tussen feiten en meningen. Shoot me if I’m wrong maar heb sterk het gevoel van provocatie hier. Of stronteigenwijs… Dat zou ook nog kunnen… En een gevalletje graag het laatste woord willen hebben…

Zo dit is eruit… Ik ga weekend vieren! Doei!

2 likes

Van harte met je gevoel en mening. Kan er dan nu een slot op dit ge…

Oh ja: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anders is t gemeen

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Goed punt, toegegeven :kissing_closed_eyes: